Ga naar inhoud

Windows 7 ultimate kan niet geactiveerd worde


Aanbevolen berichten

Hallo\nIk heb een originele windows 7 ultimate 32 bits van surfspot maar die kan niet geactiveerd worden.\nVolgens de activatie server kan deze versie alleen als upgrade geinstalleerd worden.\nDat vindt ik raar want ik heb deze nog maar 1 keer geinstalleerd als nieuwe volledige installatie dus geen upgrade.\n\nEr staat op de dvd \n\ndutch\n\nwindows 7 ultimate\n\n32-bit x86 upgrade: pre-existing OS required (produkt key required)\n\nOp de doos zit een sticker met een product key en die heb ik gewoon ingetypt bij de installatie.\nMaar bij activeren wordt dit dus geweigerd met als resultaat een windows versie die na 30 dagen verloopt en dat je dan met een onbruikbaar systeem komt te zitten.\nKen iemand dit probleem?\nBij microsoft al aangekaart maar die reageren niet.
Link naar reactie
[QUOTE=jacco brand;615439]Hallo\r\n ik heb deze nog maar 1 keer geinstalleerd als nieuwe volledige installatie dus geen upgrade.\r\n\r\nEr staat op de dvd \r\n32-bit x86 upgrade: pre-existing OS required (produkt key required)\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nAls op de dvd staat \'pre-existing OS required\', waarom dan een nieuwe volledige installatie doen?\r\n\r\nHopelijk werkt de tip van Anacho.
Link naar reactie
Windows 7 is gewoon zo geprogrammeerd dat als het een upgrade-product key is, hij eerst een geactiveerde installatie van een OS wil zien dat inderdaad voor de upgrade geschikt is. In voorgaande versies kon je dat overslaan door een CD/DVD van de oude versie in de drive te stoppen, waarna de nieuwe versie dat ding kon herkennen, maar dat kan in Win7 niet meer. De installatie moet dus vanuit een bestaande, geactiveerde Windows-installatie gestart worden.\n\nThat said, er zijn wel manieren om er omheen te komen, maar die werken niet altijd. Deze bijvoorbeeld:\n[URL]http://www.mydigitallife.info/clean-install-windows-7-with-upgrade-media-and-product-key-on-formatted-or-empty-blank-hard-drive/[/URL]\n\nIk denk alleen dat je beter eerst de omschrijving had kunnen lezen - er staat duidelijk op dat een \"pre-exising OS\" vereist is, en nu klaag je omdat je er nu dus achter komt dat je een pre-existing OS moet hebben.\n^o)
Link naar reactie
En niet iedereen kent engelse termen dus wat het met klagen heeft te maken weet ik niet.\r\nik klaag niet , vroeg alleen maar wat maar goed joh als jij dat klagen noemt , prima dan.\r\n\r\n[QUOTE=JohnL;615468]Windows 7 is gewoon zo geprogrammeerd dat als het een upgrade-product key is, hij eerst een geactiveerde installatie van een OS wil zien dat inderdaad voor de upgrade geschikt is. In voorgaande versies kon je dat overslaan door een CD/DVD van de oude versie in de drive te stoppen, waarna de nieuwe versie dat ding kon herkennen, maar dat kan in Win7 niet meer. De installatie moet dus vanuit een bestaande, geactiveerde Windows-installatie gestart worden.\r\n\r\nThat said, er zijn wel manieren om er omheen te komen, maar die werken niet altijd. Deze bijvoorbeeld:\r\n[URL]http://www.mydigitallife.info/clean-install-windows-7-with-upgrade-media-and-product-key-on-formatted-or-empty-blank-hard-drive/[/URL]\r\n\r\nIk denk alleen dat je beter eerst de omschrijving had kunnen lezen - er staat duidelijk op dat een \"pre-exising OS\" vereist is, en nu klaag je omdat je er nu dus achter komt dat je een pre-existing OS moet hebben.\r\n^o)[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...