Ga naar inhoud

Runtime error


Aanbevolen berichten

Sinds een paar maanden hebben we een window 7 laptop met Office Professional Plus 2010. Maar elke keer als outlook (of andere apps van office) opstart krijg ik de melding: \"Runtime error in aangepast UI in send to bluetooth\" Ik heb al veel geprobeerd waarover office compleet verwijderen en opnieuw installeren, maar geen verandering. Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
bedankt voor je link. Ik had deze al eens gelezen en begrijp het voor de helft. Wat ik gedaan heb ik de exe bestanden als administrator opgestart, maar dat verandert niks. De compu heeft bovendien maar 1 gebruiker die ook admin is. Verder bedrijp ik ik de aanwijzingen niet zo goed. Kun jij me helpen?
Link naar reactie
ik kan hier niks simuleren, dus het is een niet-geschoten-altijd-mis-gokje...\r\nde foutmelding gaat over bluetooth, en hoeft daarom niet perse op een gebrek in office te duiden.\r\nga eens start-configuratiescherm-apparaatbeheer, selecteer je bt-adapter, klik rechts en kies: installatie ongedaan maken. vervolgens herstart je de pc, en daarbij zal windows de bt-adapter opnieuw maagdelijk installeren.
Link naar reactie
Het probleem is dat ik zelf geen Office heb, maar je zou dus \"Send to Bluetooth\" uit moeten kunnen zetten.\n \nDat kan blijkbaar alleen met Administrator rechten. \nKlik daarvoor met rechts op de snelkoppeling naar Office, kies \'Eigenschappen\' klik op de tab \'Compatabiliteit\' en zet een vinkje voor \"dit programma als Administrator uitvoeren\". Start daarna Office en zoek naar de plek waar je die bluetooth functie kan uitschakelen.\n \nDat zou het moeten doen, maar ik hoop dat er iemand is met dit programma die dit kan bevestigen of evt verbeteren.
Link naar reactie
Beste Ancho,\nHéél veel dank voor je verlossende tip, voor dit verschrikkelijk irritante probleem. Het was inderdaad een \'invoeginstelling\' in de Office programma\'s naar een bluetooth-apparaat. Deze heb ik nu op non-actief gezet en nu is het probleem is verholpen. Nogmaals, mijn dank is groot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...