Ga naar inhoud

XP overnieuw installeren


Aanbevolen berichten

Nou, dan moet je met de genoemde magic jelly bean keyfinder je productcode kunnen ophalen. Schrijf deze goed op!\n\nZelf een cd branden kan in principe wel, maar dan moet je er eerst een lenen om te kopieren. Er zijn ook manieren om de inhoud van een cd van internet te downloaden. Is op zich legaal als je je eigen gekochte productcode gebruikt, maar omdat er ook altijd illegale productcodes worden bijgeleverd mogen we je daar hier niet mee helpen. Let als je hier toch voor kiest ook op dat er troep tussen deze downloads zit die je niet wilt hebben.\n\nBij voorkeur dus liever een cd lenen van dezelfde versie van XP als je nu hebt.
Link naar reactie
Bedoel je met versies home premium, professional etc.? Is het dan niet mogelijk de produktcode te gebruiken voor een andere versie zoals home premium?\n\nNog een vraag... Ik heb een externe cd/ dvd lezer/brander. Als ik dan zo ver ben om Windows te herinstalleren wordt de schijf tijdens het installatieproces geformatteerd. De stuurprogramma\'s voor de externe speler zijn dan ook verwijderd. Werkt de externe cd lezer dan nog zodat ik door kan gaan met de installatie?
Link naar reactie
Even goed opletten aan het begin van het opstarten. Meestal wordt dan vermeld welke toets je moet drukken. Even in de handleiding van je computer kijken kan natuurlijk ook. Als je geen handleiding meer hebt, vermeld dan even het typenummer, dan kunnen we wel even voor je kijken.\n\nZie ook: [url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00839112&lc=nl&cc=nl&dlc=nl[/url]\nWaarschijnlijk is het herhaaldelijk F11 drukken tijdens het opstarten totdat het recovery-scherm verschijnt.
Link naar reactie
[QUOTE=Wiim;614570]\r\n\r\nNog een vraag... Ik heb een externe cd/ dvd lezer/brander.......... Werkt de externe cd lezer dan nog zodat ik door kan gaan met de installatie?[/QUOTE]\r\n\r\nAls dat ding via USB is aangesloten zal hij normaal gesproken gewoon werken, maar in het bios, moet je dan wel in kunnen stellen dat USB de first boot is. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...