Ga naar inhoud

Automatische herstelpunten


Aanbevolen berichten

Goedemiddag forumgebruikers,\r\nHet automatisch aanmaken van herstelpunten onder Windows 7 wordt niet gedaan, mijn handmatig aangemaakte herstelpunten zijn later niet meer zichtbaar. de laatste is van 12-5-2012. Hoe moeten de herstelinstellingen staan om wekelijks een herstelpunt te krijgen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, J.M.Peters
Link naar reactie
Kijk even hier: [url]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Create-a-restore-point[/url]\nIn het scherm van waar je het herstelpunt maakt, kan je ook op configureren klikken. In het daarop volgende scherm kan je de te gebruiken schijfruimte daarvoor instellen. Als je dat wat ruimer zet, denk ik dat er meer herstelpunten worden bewaard.\nLet wel op je overblijvende vrije schijfruimte. (minimaal 15% van de schijf waar Windows op staat.\n\nNiek
Link naar reactie
Volgens mij kun je niet kiezen of ze wekelijks worden gemaakt. Windows bepaalt zelf wanneer het nodig is een herstelpunt te maken, en doet dat in ieder geval bij installaties van Windows Update en bij installeren van software. Voor de rest kun je er handmatig maken als je denkt dat dat nodig is. In de meeste gevallen zal dat echter niet nodig zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...