Ga naar inhoud

Groot bestand


Aanbevolen berichten

In de map C:/Windows/tracing staat een groot logbestand met de naam wlmail_RASAPE32.LOG van 830.000 KB. Ik gebruik windows7 Home Premium. Ik heb geen idee wat dit is, dus ik durf het ook niet weg te halen. Het staat me ook niet direct in de weg, maar het is zo groot dat het mijn nieuwsgierigheid wekte. Wie weet wat dit is, kan ik het weggooien, of heeft het een betekenis.
Link naar reactie
Gebruik je Windows Live Mail? Want aan de naamgeving te zien lijkt het daarvan afkomstig. Ik zou het bestand eens verplaatsen naar een andere map, en dan even aankijken of Windows Live Mail nog werkt, of er misschien een nieuw bestand met die naam wordt aangemaakt en/of je andere problemen tegen komt.\n\nHeb je na een maandje ofzo niks geks gemerkt aan je computer, dan kun je het bestand gewoon weggooien. Meestal zijn logbestanden niet zo spannend en kunnen ze altijd zonder problemen weg, maar op deze manier kun je het altijd nog terugzetten als dat nodig blijkt (maar dat lijkt me sterk).
Link naar reactie
Normaal gesproken zou je ook niet zo\'n groot logbestand moeten krijgen. Even in de gaten houden dus. Als het niet terug komt dan lekker zo laten en het bestand wat je nu verplaatst hebt na verloop van tijd weg gooien.\n\nKomt er wel een nieuw bestand dat weer zo groot wordt, dan kunnen we wellicht eens kijken wat daar de oorzaak van is en hoe je het kunt stoppen.
Link naar reactie
Ik laat zo\'n bestand gewoon staan waar het staat, maar hernoem het even met mijn initialen er voor, dus ik zet EDH_ voor de naam, zodat ik weet waar het stond (het is niet verplaatst) maar aan mijn handtekening herken dat ik het hernoemd heb. \r\nKom ik zo\'n bestand een jaar later per ongeluk tegen, makkelijk te herkennen, dan maak ik alsnog een eind aan het bestaan ervan.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Je kan ook het bestand terug zetten naar de originele locatie.\nOok de juiste naam behouden van het bestand.\nSchijfopruiming gebruiken en eventueel in je internet browser ALLES op laten schonen.\nHierna eens kijken wat er met het bestandje gebeurd.\nAls het verwijderd wordt, zal het een tijdelijk bestand zijn. Dit bestand wordt dan gebruikt om snel alle informatie terug te kunnen pakken zonder opnieuw te moeten downloaden.\n\nJe kan ook nog de PC opschonen met het programma Ccleaner. Ik hou enorm veel van dit programma, omdat het werkelijk je PC schoonmaakt.\nIk download Ccleaner altijd via Filehippo.com.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...