Ga naar inhoud

Windows 7 contactpersonenmap


Aanbevolen berichten

Ik heb windows 7, waar er een contactpersonen map in gebruikt wordt. \r\nDeze heeft het altijd gedaan. Maar toen ik 1 contactpersoon wilde verwijderen. Gingen door een pijltje omlaag meerdere weg. Toen wilde ik de backup .cvs & .vcf terugzetten. \r\n\r\nMaar in de windows contactpersonen map. Komt het venster van \'nieuwe contactpersoon\' / importeren /exporteren / groep maken niet meer naar voren. Ik kan erop klikken wat ik wil, maar er komt geen venster in beeld. \r\n\r\nAl die vensters komen niet in beeld, waardoor ik mijn .cvs bestand niet meer kan importeren.Ik heb veel geprobeerd. Maar geen oplossing.\r\n\r\nIk denk, misschien kan iemand mij hier helpen. \r\nVoordat ik win7 er weer opnieuw op ga installeren, wat misschien niet nodig is.\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Ik gebruik die programma\'s niet. Het is meer de communicatie met mijn telefoon. \r\nAls ik nu ga synchroniseren komt er nu niets in te staan. Instellingen kloppen nog steeds in Nokia Suite. \r\nMaar ik kan wel bestanden erin plakken. Het lijkt erop dat het nu als gewone map functioneert. Maar .cvs en .vcf pakt die alleen niet.
Link naar reactie
Ik heb de map op standaard instellingen staan. (ook handmatig geprobeerd, in regeditor, en aangemeld met opdrachtpromt enz. ([url]http://www.sevenforums.com/tutorials/18583-user-folders-restore-default-location.html[/url])\r\n\r\nOok dit werkt niet. Ik heb de tip van hierboven net geprobeerd. Maar ik kan contact personen importeren wat ik wil, bij windows live mail. Maar ook daar worden ze niet zichtbaar!! Ik zie wel alle kolommen van de komma gescheiden waarde en die komen overeen met de windows contact waarden. Maar na import niets te zien. (Heb ik mij ook aangemeld bij hotmail en daar geïmporteerd dan zie ik wel contactpersonen online/offline maar dan mis ik gegevens!! \r\n\r\n\r\n\r\nHoe krijg ik de standaard windows 7 contacts (contactpersonen) map werkend
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...