Ga naar inhoud

Niet kunnen downloaden van bestanden.


Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\n\r\nIk heb een probleem met downloaden van bestanden.\r\nIk kan diverse bestanden niet downloaden, als voorbeeld ik kon het voor ingevulde belastingformulier niet downloaden.\r\nIk heb de internet beveiliging staan op \"normaal-hoog\", tevens staat er een vinkje bij beveiligde modus inschakelen.\r\nOok heb ik mijn AVG internet beveiliging al uitgeschakeld om het zo nogmaals te proberen maar met het zelfde resultaat.\r\n\r\nIk ga er eigenlijk vanuit dat het een instelling op mijn labtop is maar ik zou niet weten hoe dat te veranderen.\r\nMijn labtop draait op Windows 7 premium.\r\n\r\nWie kan mij uitleggen wat ik hier aan kan doen?\r\n\r\nM.vr.gr.\r\nSpeedie.
Link naar reactie
Voor mij als leek lijkt het mij niet de oplossing, het zou een oplossing zijn als ik helemaal niets kan downloaden.\r\nIn mijn geval kan ik sommige bestanden niet downloaden daarom blijf ik denken aan een instelling die dat blokkeert.\r\nToch zal ik IE herstellen en kijken of het effect heeft.\r\n\r\nspeedie.
Link naar reactie
Als voorbeeld gaf ik aan het voor ingevulde belasting formulier, ik weet eigenlik niet wat voor een bestand dat is.\r\nHet aangifte programma is een .exe bestand dat is wel gelukt.\r\nIngepakte bestanden open ik met Winrar dat lukt over het algemeen ook wel.\r\n\r\nNormaal heb ik er niet zo\'n probleem mee maar sinds een aantal dagen heeft mijn vrouw geen werk meer en heeft ze zich moeten inschrijven bij het UWV en dat gaat tegenwoordig allemaal digitaal en met hun site heb ik wel problemen.\r\nIk zal het eens in de gaten houden wat voor soort bestanden het zijn die ik niet binnen kan halen.\r\nIk kom er op terug.\r\n\r\nspeedie.
Link naar reactie
Het aangifte bestand is een exe, maar ook het vooraf ingevulde is een exe bestand (toch?).\nHet UWV werkt, voor zover ik weet, niet met het downloaden van bestanden. Wat voor probleem heeft je vrouw daar dan?\n\nWelke sites werken niet en wat moet daar gebeuren? Iets invullen, iets downloaden? uploaden? Foutmeldingen? Andere browser al geprobeerd, zoals jasswant adviseert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...