Ga naar inhoud

fout beveiligingsinstellingen?


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb gisteren een volledig systeemherstel uitgevoerdop mijn laptop (was een beetje traag geworden).Ik heb nu een paar kleine probleempjes die misschien aan mijn beveiligingsinstellingen liggen...\r\nIk kan geen fimpjes afspelen op de website van de telegraaf bv. en ook geen foto\'s uploaden naad zeelandnet.nl. Ik heb flashplayer e.d. allemaal opnieuw geinstalleerd. Ik krijg ook geen voorbeeld van de filmpjes te zien, echter, als de filmpjes op een externe link staan worden ze wel afgespeeld.\r\nKan iemand me vertellen wat ik evt. moet in- of uitschakelen.\r\nIk heb win7 home en brows met ie9\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Na hersinstallatie;\nWindows volledig updaten.\nAlle drivers zullen met \"terug naar fabrieksherstel\" er wel op staan\nMaar updaten heb je mogelijk al gedaan.\nProbeer of je hetzelfde probleem ervaart met bijvoorbeeld de browser FireFox. \nDan weet je of een onjuiste installatie van IE de oorzaak is.\n\nNiek
Link naar reactie
Ja, heb ik sinds vanavond ook binnen.\r\nIk heb het zojuist met firefox geprobeerd maar hier kreeg ik de melding dat ik flashplayer moest updaten. Ik heb deze melding in IE ook al gehad en hem daarom enkele malen opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt dus niet.\r\nWeet niet wat er is met flash player, ik moet met mijn 64-bits laptop toch ook de 64-bits plashplayer hebben, neem ik aan. Verder heb ik, om een of andere reden, 2 versies van IE in mijn programma\'s staan, de 32 en de 64 bits. Geen idee waar die vandaan komen. Een ervan komt natuurlijk van de herstelpartitie, maar de andere...? Enig idee?
Link naar reactie
Twee versies (32 en 64bit) is gebruikelijk bij Windows 7 64 Bit. Als ik IE gebruik (zelden) is het de 32 bit versie op mijn 7 64 bit Windows, omdat de 64 bit in het begin nogal wat probs veroorzaakte. \nWat je nog kan doen:\nVia het configuratiescherm > sorftware alles van Flashplayer de- installeren. Daarna opnieuw opstarten en bij Adobe opnieuw downloaden. \n\nEn als ik pc\'s installeer met Windows 7 64 bit, hoef ik nooit te kiezen bij Adobe. Ik download gewoon de adobe flashplayer op: [url]http://www.adobe.com/nl/[/url] waar ik bovenin voor \"Downloads\" kies.\n\n\nNiek
Link naar reactie
Hallo Niek,\r\n\r\nIk heb flash eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik IE9 opnieuw geinstalleerd en nieuwe updates geinstalleerd. Helaas... Ook in firefox werkt het niet. Hij blijft zeggen dat ik flashplayer moet updaten...\r\nIk weet het ff niet meer.\r\nMocht je toch nog een andere eventuele oplossing in petto hebben hoor ik dat natuurlijk graag!\r\n\r\nVoor vandaag moet ik het voor gezien houden... Morgen met frisse moed weer ertegenaan!\r\n\r\nNogmaals dank,\r\n\r\n\r\nFred
Link naar reactie
Hallo Niek,\r\n\r\nIk heb flash binnen firefox geupdate met een daar angegeven link. Hier werkt flashplayer nu wel.\r\n\r\nDaarna heb ik de probleemoplossingen via jouw link opgezocht en geprobeerd...\r\n\r\nHelaas, of ik nu de 32 of de 64 bits versie van IE9 gebruik, het probleem blijft. Ik kan alle andere filmpjes gewoon afspelen die ik met IE start, behalve dus die de sie van de Telegraaf.\r\nVerder blijf ik dus het probleem houden dat ik geen foto\'s kan uploaden naar de site van zeelandnet, wat voorheen wel altijd kon (voor het systeemherstel dus). \r\nIk begin echt het idee te krijgen dat het ergnes moet liggen aan een blokkade binnen mijn beveiligingsinstellingen.\r\nIk kom op dit moment dus niet verder. Kom ook geen veemde dingen tegen binnen mijn beveiliging voor zover ik kan zien....\r\nIk zal eens zeelandnet contacteren, kijken of ik ergens toch een andere instelling moet hebben, ook al heb ik daar niet veel vertrouwen in.\r\n\r\nAls je, of iemand anders natuurlijk, wat weet hoor ik dat natuurlijk graag...\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nFred
Link naar reactie
Hallo Niek,\r\n\r\nIk ben er inmiddels achter dat het probleem zich alleen voordoet binnen IE.\r\nFlash staat ook onder invoegtoepassingen, echter niet onder \"geinstalleerde toepassingen\" maar onder \"zonder toestemming uitvoeren\".\r\nToch even zoeken naar problemen met flash binnen IE9\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nFred
Link naar reactie
Hallo nog eens,\r\n\r\nHet probleem is opgelost. Ik zag een art. op google waarin het probleem beschreven werd.\r\nWat bleek: ik moest mijn standaardinstellingen van IE terugzetten via:\r\n-extra\r\n-internetopties\r\n-geavanceerd\r\n-opnieuw instellen\r\n-persoonlijke instellingen verwijderen\r\n\r\nIk zal dus ergens iets gewijzigd moeten hebben hoewel ik me daarvan niets kan herinneren...het zij zo.\r\n\r\nBedankt Niek. Misschien heeft iemand in de toekomst hier iets aan, wie weet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...