Ga naar inhoud

Gek van internet explorer popups met error


Aanbevolen berichten

Al enige tijd werkte IE niet meer lekker. Wilde niet opstarten etc. Affijn.. Google chrome gaan gebruiken en nergens geen last meer van. Na een download via bearshare kreeg google chrome problemen. Vervolgens Mozilla Firefox gaan gebruiken. Nu krijg ik continu een pop up met de tekst:\r\n\r\nInternet explorer werkt niet meer\r\n\r\nEr is een probleem opgetreden waardoor het programma niet\r\ngoed meer werkt. Het programma wordt afgesloten en u krijgt\r\neen melding als een oplossing beschikbaar is.\r\n\r\nVervolgens kun je dat afsluiten en krijg je onderin je taakbalk rechts een melding over DEP bla bla beveiliging. Al dagen loop ik me suf te googlen en van alles te proberen. Waarschijnlijk is het een virus, maar ik krijg hem niet van de computer af. Na gebruik van Bitdefender wilde de computer niet eens meer opstarten. Pas na een aantal recovers deed hij het weer.\r\n\r\nGekke is dat ik IE helemaal niet gebruik (niet eens start) en toch steeds weer die melding krijg. Heb al gekeken of ik IE van de computer helemaal af kon halen. Volgens mij ook wel gelukt, want als ik bij zoeken internet explorer intik, dan vindt hij niets meer. Maar toch blijven die vervelende popups met die foutmeldingen verschijnen. Wie oh wie? Want ik kom alleen maar oplossingen tegen voor als je IE gebruikt (invoegtoepassingen etc). Maar ik gebruik het dus helemaal niet en heb het waarschijnlijk (???) niet eens meer op de pc.
Link naar reactie
Over welke windowsversie gaat het: vista of 7? En welke IE versie?\nIE helemaal van de pc verwijderen is (bijna) onmogelijk.\n\nGezien je meldingen zou ik beginnen met een (online) virusscan om de pc eens grondig te controleren. Scannen met MBAM kan vermoedelijk ook geen kwaad.\nkijk eventueel op [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=73715[/url] voor wat meer uitleg, etc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...