Ga naar inhoud

inhoud D-schijf onzichtbaar


Aanbevolen berichten

Na een systeemherstel zijn de mappen van mijn D-schijf (partitie van de HD) niet meer zichtbaar.\r\nIn de Verkenner is de D-schijf wel zichtbaar, maar als ik erop klik komt er te staan: \"deze map is leeg.\"\r\nDe inhoud van deze map is echter wel zichtbaar te maken met een programma zoals Treesize.\r\nAls ik vervolgens de inhoud vanuit Treesize naar een ander map sleep, is de inhoud in deze map ook weer onzichtbaar?\r\n\r\nWie weet wat er aan de hand is?\r\n(Ik draai op Vista)
Link naar reactie
Zijn die bestanden niet misschien gewoon \"verborgen\"? Dat kun je eenvoudig nakijken door in de verkenner het volgende menu te openen:\n\nOrganiseren --> Map- en zoekopties --> Weergave\n\nDaar zoek je dan naar de optie \"Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven\" en zet je die aan. Als je bestanden dan wel te zien zijn, kun je door erop rechts te klikken en dan de eigenschappen op te halen, daar het vinkje bij \"verborgen\" verwijderen.
Link naar reactie
[QUOTE=falstring;611109]was er recent niet een virus(-achtige) die dit soort ongein veroorzaakt?\r\npc al gescand met een uptodate virusscanner en uptodate malwarebytes?[/QUOTE]\r\n\r\nYep die was/is er. (Alhoewel dat niet gevonden is) \r\n\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=69945&highlight=verborgen[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;611085]Zijn die bestanden niet misschien gewoon \"verborgen\"? Dat kun je eenvoudig nakijken door in de verkenner het volgende menu te openen:\r\n\r\nOrganiseren --> Map- en zoekopties --> Weergave\r\n\r\nDaar zoek je dan naar de optie \"Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven\" en zet je die aan. Als je bestanden dan wel te zien zijn, kun je door erop rechts te klikken en dan de eigenschappen op te halen, daar het vinkje bij \"verborgen\" verwijderen.[/QUOTE]\r\n\r\nJe had helemaal gelijk; Het werkt weer.\r\n\r\nBedankt allemaal!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...