Ga naar inhoud

configuratiescherm


Aanbevolen berichten

Ik kan sinds ?? het configuratiescherm niet meer starten op de windows 7 PC van zoonlief. Je ziet iets wegschieten als je op het icoontje klikt maar er komt geen scherm. In de taakbalk zie je wel dat hij wat opent, maar je kan er gewoon niet bij.\r\nGedaan:\r\n-Malwarebyte,26 stuks gevonden en verwijderd\r\n-SFC.cmd - alles oke\r\n-Avg virusscanner\r\n-cccleaner\r\n-menu start configuratiescherm- zichtbaar\r\n\r\nWat kan ik nog meer doen?:(
Link naar reactie
Ik zou ook nog even in veilige modus opstarten met netwerk ondersteuning en dan wat online scans doen bij bijvoorbeeld esset.\nAls MBam er al 26 afhaalt is ie dus flink \"besmet\" geweest.\n\nVerder: Nadat je het config scherm het gekozen, kan je dan eens met de muis helemaal naar de linker en naar de rechter zijden van het scherm bewegen.\nAls inderdaad de resolutie onjuist zou staan (of springen) zou het config scherm daar kunnen staan. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;610989]Ik zou ook nog even in veilige modus opstarten met netwerk ondersteuning en dan wat online scans doen bij bijvoorbeeld esset.\r\nAls MBam er al 26 afhaalt is ie dus flink \"besmet\" geweest.\r\n\r\nVerder: Nadat je het config scherm het gekozen, kan je dan eens met de muis helemaal naar de linker en naar de rechter zijden van het scherm bewegen.\r\nAls inderdaad de resolutie onjuist zou staan (of springen) zou het config scherm daar kunnen staan. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nBen nu bezig met Esset, muis rechts-links geen succes\r\n\r\nEn dan...hoe verander je de resolutie zonder een configuratiescherm? Ben daar al ff zoet mee maar lukt niet, ook niet via de monitor, daar kan ik alleen een reset doen, gedaan en dat was het dan wel...
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;611029]In veilige modus zou dat laatste moeten lukken (resolutie veranderen in config scherm) Dus dat wordt F8 persen vlak voordat Windows start.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDank Niek, Ga ik doen...Eset is nu druk...met heel veel meer nog vinden dan de 26 malwares...hoe krijgt zoon het voor elkaar...zoveel troep!
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;611037]Hierna is je pc vast een stuk sneller :D.\r\nOm je resolutie te veranderen: rechtsklik op bureaublad > Screen Resolution.[/QUOTE]\r\n\r\nDank Jeroen, werk alleen niet, hier ook, ik zie onderin de taakbalk dat het wel word geopend maar kan er niet bij.:(.ga zo eerst de veilige modus proberen
Link naar reactie
YES! Opgelost...En hoe? Geen idee! Ik was ff wat anders aant doen en toen ik terugkwam zag ik het configuratiescherm. Deze was helemaal rechts van hoofdscherm terecht gekomen denk ik. Heb hem naar links teruggesleept, zonder dat ik te zien kreeg of het goed was. Computer aan en uit gedaan...en het is weer in orde. Thanks voor de hulp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...