Ga naar inhoud

Print screen met 2 schermen


Aanbevolen berichten

Geacht forum,\r\n\r\nIk heb twee schermen,welke zijn uitgebreid. Als ik nu een print screen maak dan komen beide schermen in Photo shop. Is het mogelijk om van maar één scherm een print te maken of te open in bijv photo shop? Of moet ik de afbeelding in bijv PS halveren?\r\n\r\nAlvast dank, Reve.\r\n\r\nOja ik heb een Nvidia GeForce GT 430 grafische kaart
Link naar reactie
Met het (gratis) programma[URL=\"http://www.gadwin.com/download/\"] Printscreen(KLIK)[/URL] , de onderste download, kan je selecteren welk van gedeelte van het scherm je een opname wil hebben.\nKlik hiervoor na installatie in het hoofdvenster op \"Bron\" en selecteer \"rechthoekig gebied\" Je zet dan de cursor links boven en sleep die naar rechtsonder, klik daarna met rechts in het geselecteerde gebied en kies goedkeuren of afkeuren(als je het toch iets anders wilt) Na installatie start printscreen op met de printscreen toets.
Link naar reactie
[QUOTE=Reve;608451]Whoo! Wat een gemak dit knipprogramma. Waarom is dit toch zo diep weg verstopt?[/QUOTE]\r\n\r\nJa, dat tooltje is inderdaad wat ver weg gestopt. Dat kan beter:\r\nGa naar C:\\Windows\\system32\\SnippingTool.exe.\r\nKlik met de [U]rechter[/U] muisknop op SnippingTool.exe en kies dan \'Kopiëren naar bureaublad (snelkoppeling maken)\'\r\nGa naar je bureaublad; ontgrendel de taalbalk en sleep dan de snelkoppeling in het systeemvak (direct rechts van de knop Start). Daarna kun je de taakbalk weer vergrendelen\r\nVoortaan heb je dit handige tooltje direct onder handbereik.\r\nOp onderstaande afbeelding is SnippingTool/Knipprogramma het derde pictogram naast de startknop.\r\n\r\n[IMG]http://dl.dropbox.com/u/24067430/Knipprogramma.JPG[/IMG]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...