Ga naar inhoud

Windows 7 start niet


Aanbevolen berichten

Hallo! ik ben nieuw op het forum, \r\nen heb helaas al meteen een vraag.\r\n\r\nWanneer ik mijn computer opstart,\r\nKom ik gewoon bij het aanmeldscherm.\r\nProbeer ik mij echter aan te melden,\r\nWordt het scherm zwart,\r\nen krijg ik de volgende foutmelding:\r\nDwm.exe systeemfout\r\nHet programma kan niet worden gestart \r\nomdat UxTheme.dll ontbreekt op uw computer.\r\nU kunt dit probleem mogelijk oplossen door\r\nHet programma opnieuw te installeren.\r\n\r\nIk kan me niet meer aanmelden sindsdien, \r\nook niet in de veilige modus.\r\n\r\nWeet iemand hier raad mee?
Link naar reactie
Ik heb 2 cd\'s: een recoverydisc en een application& support.\nDie 2e heb ik net ingestoken, geen reactie.\n\nDaarna ben ik naar het boot menu gegaan (f8).\n\nHier krijg ik de volgende opties: \n-HDD: P0-WDC WD15EARS-00MVWB0\n-CD/DVD: P1- TSSTcorp CDDVDW SH-S2\n-USB:Generic CF Card reader\n-USB: Generic SD MS reader\n-USB: Generic SMC xD reader\n\n\nIemand enige raad?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;608303]Eerlijk gezegd weet ik dat niet .\n\nMaar ik denk het wel. :):o[/QUOTE]\nLijkt mij ook, de mappen staan gewoon in de folder C:\\ Gebruikers, er staat een map bureaublad in Default en 1 in naam gebruiker en mochten er meer accounts op de PC zijn dan zullen die ook elk een map bureaublad hebben.
Link naar reactie
[QUOTE=Reebien;608297]-\r\nnu zegt powerrecover, van cyberlink, dat er een backup komt van alle gegevens op d:\\users naar map c.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nIk vind de omschrijving wat cryptisch met \" gegevens op d:\\users naar map c\" en zou wel zeker willen weten dat die backup wel op de D: partitie staat.\r\n\r\nAls ik dit goed lees zou het net zo goed kunnen betekenen dat je user gegevens nu op D: staan en worden overgezet naar een map met de naam C???\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Weet je zeker dat je door middel van het veelvuldig achtereen indrukken, van F8 na het inschakelen van de PC, echt niet in Veilige modus komen? Want dan kun je namelijk gewoon systeemherstel doen tot een paar dagen terug voor het fout ging?!\nDwm.exe heeft te maken met Windows aero en kun je oplossen door via de startknop in het venstertje erboven msconfig te typen open deze en ga naar het tabblad opstarten schakel daar dwm uit daarna even de pc opnieuw opstarten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...