Ga naar inhoud

Nog geen Windows 8 knop?


Aanbevolen berichten

Velen zullen Windows 8 wel hebben of gaan downloaden. \nHebben jullie ook problemen met het toetsenbord?\nUiteraard ingesteld op usa internationaal, maar wat ik ook kies er blijven vreemde tekens komen, valt dus niet mee te werken.\nHoe waar passen wij dit aan?\nIn XP en Win 7 geen probleem, dat werkt goed.\nNog mazzel dat ze er bij het invullen van serial een toetsenbord bij doen, ander kom je niet verder, daar al.\nNu krijg ik hem er verder wel op, is wel weer geheel iets anders.\n\nMaar ja wil je het kunnen beoordelen zal je toch gelijk de cijfers en letters op de juiste plaats moeten hebben, anders is het weer een gedoe en gaat ie er gelijk weer vanaf, niet dan.;)
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;607371]..............maar voor een pc met TB en muis totaal onbruikbaar, zoals het nu is. \n\nNiek[/QUOTE]\nDat zei ik, ik had hem er al af.\nInderdaad kun je er niet veel mee, maar ik meende ook ergens gelezen te hebben dat niet alles werkt.\nEerder was ik er ook mee bezig geweest, die versie had geen toetsenbordje naast het scherm waar serial in moest.\nWas helemaal een ramp, kreeg ik het juiste nummer er niet in.\nDeze wel door het toetsenbord te gebruiken, is wel slim over gedacht.\n\nDus dit werkt ook op een aanraak systeem, geen aparte versie nodig?\nIs dat niet te zwaar dan de installatie?
Link naar reactie
Nee het schijnt erg snel te starten. Maar ik heb heel sterk het idee, dat ze Windows 7 hebben gepakt en daar een schil (Metro) omheen hebben gebouwd om straks 1 gelijk Windows systeem te kunnen bieden, voor smartfoon, tablet en de pc. \nDe systeemeisen zijn ook lichter als die voor Vista bijvoorbeeld.\nEn ja het moet gaan werken op o.a. pc\'s met een touchscreen.\n\nNiek
Link naar reactie
Beste Lars. Ga je nu vertellen, dat de grote vooruitgang is van Windows 8 is: het typen van 12 karakters, in plaats van even met de muis kiezen ? \n\nHet spijt mij. Windows 7 vind ik perfect werken, een prima product.\nMet Windows 8 heb ik 2 keer 10 minuten zitten zoeken naar de knop om af te sluiten en hem nog steeds niet gevonden. \nIn de huidige vorm, ga ik deze versie niet gebruiken.\nDat heeft niets te maken met \"niet willen vernieuwen\" maar alles met gebruikers gemak en snelheid voor de gewone pc gebruiker.\n\nNiek
Link naar reactie
Thnx Lars. Het mag duidelijk zijn, dat Windows 8 een grote (mogelijk te grote) stap gaat worden, voor gewone pc gebruikers. \nMogelijk is het inbouwen van een knop : \"Naar normaal bureaublad\" in de Metro een optie, waarin dus er weer een startknop en de \"afsluiten\" functie wat gemakkelijker te vinden is. \n\nNiek
Link naar reactie
De Windows Consumer Preview is vooral gericht op de Metro Interface, mogelijk biedt een van de volgende releases deze functionaliteit wel.\r\n\r\nHet is mogelijk om feedback te geven over Windows 8 op ons forum. [url]http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8[/url] \r\n\r\nVerder is het mogelijk om de laatste ontwikkelingen rondom Windows 8 te volgen via: [url]http://blogs.msdn.com/b/b8/[/url]
Link naar reactie
Ik wacht wel tot er iets Nederlands is, nu nog te vroeg.\n---\nWeet Lars toevallig niet hoe je in Win 7 bij de - Meer Opties - vast op Lijst kunt zetten voor alles?\nBij mij telkens op Details.\nVooral bij DVD\'s - CD\'s lastig.\nIk wil het allemaal permanent op lijst hebben. Bij Mapopties op Alle mappen toepassen werkt niet. Moet ergens in register vast gezet worden.\n\nAl eerder over gehad, maar is nog niet opgelost.
Link naar reactie
[QUOTE=Lars MicrosoftHelpt;607677]\r\nHet is mogelijk om feedback te geven over Windows 8 op ons forum. [url]http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8[/url] \r\n\r\nVerder is het mogelijk om de laatste ontwikkelingen rondom Windows 8 te volgen via: [url]http://blogs.msdn.com/b/b8/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nThnx Lars. Ik heb gezien dat het genoemde probleem daar reeds aan de orde is. :-)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Normaliter houdt Windows 7 altijd de laatst ingestelde weergave vast van de drive/map.\r\nIndien dit niet gebeurd is er een probleem met het gebruikersprofiel (settings) of het register.\r\nWelke sleutel dit is is mij niet bekend, wel hebben wij een \"FixIt\" die de foldersettings herstelt naar de standaardwaarden, mogelijk lost dit het probleem op.\r\n\r\nDe \"FixIt\" is te verkrijgen via [url]http://support.microsoft.com/kb/813711/nl[/url]
Link naar reactie
Heb Windows 8 ook al een tijdje draaien, maar ook ik deel de mening van Niekie30.\r\nBuiten het feit om dat je meer handelingen moet verrichten om programma\'s te starten, vind ik het ook vervelend dat bij het installeren van een programma ALLE onderdelen van dat programma als \'tegel\' in Metro verschijnen.\r\nIn Win7 en eerder wordt er netjes een mapje aangemaakt voor een programma, waarin bv de uninstall, het programma zelf, eventueel een readme en verder alles van zo\'n programma geplaatst wordt, maar nu krijg ik dus na het installeren van een programma meteen 3, 4 of meerdere tegels van zo\'n programma tussen de overige tegels gezet. Erg rommelig.\r\nVerder ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds aan het zoeken naar de map \'start-up\' of \'opstarten\' om daar snelkoppelingen van programma\'s naar toe te slepen......\r\nNee, dit gaat het voor mij niet worden, veel te veel handelingen om de dingen te kunnen doen die ik nu met Win7 doe.
Link naar reactie
[QUOTE=Lars MicrosoftHelpt;608893]De startup map is te vinden in onderstaande locaties:\r\n\r\nC:\\Users\\\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Startup\r\nC:\\ProgramData\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\StartUp[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor het antwoord, maar dat bedoel ik dus. Zo makkelijk als het voorheen was met een mapje \'opstarten\' onder de startknop, zo lastig is het nu geworden voor de \'gewone\' gebruiker nu die hele startknop weg is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...