Ga naar inhoud

windows old


Aanbevolen berichten

goedeavond,\r\n\r\nik heb windows 7 opnieuw geinstalleerd op me laptop, geupgrade van windows vista naar 7.\r\n\r\nomdat ik het doe als upgrade en op dezelfde schijf als waar vista opstond, zou die de oude bestanden in een mapje zetten (windows old) nu wil ik dat verwijderen maar dat lukt helaas niet, omdat dit de 2e keer is dat ik W7 installeer, heb ik nu al 2x zo een mapje ter grootte van ongeveer 5gig per map. zojuist heb ik 1 van de 2 weg gekregen want die gaf geen Try Again aan, maar de andere nog steeds.\r\n\r\nelke keer als ik dit probeer te verwijderen krijg ik een berichtje met Try Again, druk er op maar mocht niks helpen.\r\n\r\nzijn er andere manieren om dat mapje te verwijderen? \r\n\r\nMvg, Ricardo
Link naar reactie
nee inderdad, dit is wat er word gezegt: \r\n\r\nyou need permission to perform this action,\r\n\r\nyou require permission from SYSTEM to make changed to this folder?\r\n\r\n\r\nnou heb ik geen idee hoe ik die toestemming kan verkrijgen van het systeem?? \r\n\r\ner staat ook niks bij zoals administrator als ik rechtermuisknop doe..\r\n\r\nMvg.
Link naar reactie
Ik heb het zelfde, bij mij is het ; Windows.old>Users>Anacho>AppData>Roaming>Securom> Userdata.\nHierin staan 2 bestanden met en onleesbare naam. Het is het enige wat nog in de map Windows.old staat, de rest heb ik wel weggekregen. Het rare is dat nadat ik dus alle rechten had verkregen deze nog niet te verwijderen was, via \"cmd\" leek het uiteindelijk gelukt te zijn, maar na een herstart van de PC stond die map er gewoon weer. Het is dus zeer hardnekkig.
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;605103]Wat in zo\'n geval nog wel eens wil werken, is eerst de bestanden verplaatsen (en/of hernoemen), en vervolgens verwijderen.[/QUOTE]Heb ik ook al eens geprobeerd dat geeft het volgende resultaat\n[ATTACH]16733[/ATTACH]\nTewijl die volgens verkenner er echt staat.\n\n[ATTACH]16735[/ATTACH]\n\nPS, ik had de map eerst hernoemd naar \"weg\", en toen voor de duidelijkheid van het 2e screenshot weer terug naar windows.old
Link naar reactie
Het is geen virus, dat wist ik al, maar wel een ander stukje irritante software, oftewel \nbeveiliging. Heb een oplossing gevonden en wel hier:\n[URL]http://www.sevenforums.com/software/157194-read-how-get-rid-securom-here.html[/URL]\n\nHier nog wat info over Securom en waarom het niet normaal is te verwijderen onder punt 2.18\n[URL]https://support.securom.com/faq_pa.html[/URL]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Dit probleem heb ik ook gehad, ik heb dit opgelost door windows vista opnieuw te installeren, de optie gekozen partitie te verwijderen, windows vista op nieuwe partitie te zetten, daarna windows 7 opnieuw te installeren, daarna kon ik windows old wel verwijderen, het is omslachtig, ik weet het, maar was wel de enige oplossing, was bijelkaar ongeveer 40 gb aan ruimte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...