Ga naar inhoud

Blauw scherm, pc valt uit en start niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn PC. Ik krijg een blauw scherm te zien en vrijwel gelijk valt mijn pc uit, hierna start hij wel gelijk opnieuw op. Ik heb meerdere malen geprobeerd te lezen wat er op het scherm stond maar dit is niet gelukt. Vandaag is er nog een probleem bij gekomen, mijn PC valt uit en start niet meer op. Als ik op de aan/uit knop druk hoor je hem op gang komen maar hij valt gelijk weer uit. Pas na een minuut start hij weer volledig op. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Link naar reactie
Zo\'n blauw scherm (BSOD) kan van alles zijn.\nOm het scherm langer te tonen, zou je het volgende kunnen doen:\nKlik rechts op \"Deze Computer\"\nKies > Eigenschappen\" \nKies> Geavanceerde Systeem Instellingen\nKies> Instellingen bij > Opstart en Herstelinstellingen\nEn haal het vinkje weg bij: De computer automatisch opstarten. en geef OK\n\nAls het ding nu weer vast loopt blijft het BSOD op beeld staan. \nMogelijk kan je er een foto van maken en die hier plaatsen.\n\nVerder: Start eens op in Veilige modes.\nDat doe je door herhaaldelijk op F8 te drukken nadat de tekst op het zwarte beeld is verdwenen en voordat Windowd op start. Kijk of je, als je in veilige modus werkt, nog last hebt van die BSOD\'s.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...