Ga naar inhoud

nieuwe pc zonder een besturingssysteem wat nu


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Semboy123;600459]Vraag is kan ik ook een gedownload er op zetten?????[/QUOTE]\r\nJe hebt het al een keer gedaan, als ik onderstaande goed lees:\r\n[QUOTE=Semboy123;600517]Maar hoe zet ik die dan op mijn gloet nieuwe computer waar nog geen besturingssysteem op staat?????\r\nPs ik heb al een win7 op mijn ouwe computer staan legaal gedownload en het zijn gewoon bestanden maar hoe zet ik die op mijn nieuwe computer[/QUOTE]\r\n\r\nHoe heb je die er dan op gekregen?
Link naar reactie
Oei oei oei..... zelfs de icters van Microsoft........ :-)\nJe kunt wel legaal een exemplaar downloaden, maar dan wordt er wel verwacht dat eerst even rond de 80-100 euro doneert. \nOngeveer evenveel als je in de winkel betaalt, maar in de winkel heb je ook een originele dvd erbij. \nIk zou hier niet al teveel over je oom vermelden, want het kan zomaar zijn, dat zijn werkgever die actie van hem op je vorige pc, niet geheel \"ondersteunde\" zeg maar.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;600635]Je kunt hem gewoon vragen hoor ,,even bellen op zijn gsm.:confused:[/QUOTE]\r\n\r\nheb je ooit ge hoor dat het daar elf uur later is en hij gewoon over dag moet werken \r\nps ik heb hem nu op de hardeschijf staan aleen nu kan ik geen lecencie koden aan vraagen kan dit door midel van een kygen op mijn ouwe pc
Link naar reactie
Je kunt met SIW [url]http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=siw&searchtype=downloads[/url] het serial uitlezen op je oude pc. \n\nLees goed als je gaat downloaden en vink toolbars en dat soort onzin uit. \nAls je oom echter de versie heeft geïnstalleerd die ik denk, dan kom je er niet met een licentiecode.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Semboy123;600821]heb je ooit ge hoor dat het daar elf uur later is en hij gewoon over dag moet werken \n[/QUOTE]\n \nDan bel je hem toch op een tijdstip dat hij niet aan het werk is.\nen ook al is iemand aan het werk ,dan kun je hem gewoon bellen ,,zeker met dingen die zelfs met zijn werk te maken hebben ,dat vind die slimme oom van je zeker niet erg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...