Ga naar inhoud

foto verkleinen in Explorer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je in verkenner met de rechtermuis klikt op een fotobestand en kiest voor: kopieren naar email-ontvanger wordt daarna door XP de optie aangeboden: foto verkleinen ja/neen.\r\nDeze optie is sinds een paar dagen verdwenen op mijn PC. \r\nIk meen mij te herinneren dat je dat ergens in het register kunt instellen. Doch waar en hoe ?\r\nIk had dit eerder aan de hand en kreeg toen buiten het FORUM om een antwoord, doch dat antwoord staat natuurlijk niet meer op het FORUM.\r\n\r\nWie weet raad??:o
Link naar reactie
Die pagina van Anacho heeft nog een link in zich:\n[url=http://www.steve.maurer.net/tutorials/XP_tutorials/lost_resizing.htm]I Can\'t Resize My Pictures For Email![/url]\n\nDaar staat versimpeld de volgende methode voor XP omschreven om een eventueel corrupte DLL te vervangen:\n* ga naar de map C:\\windows\\system32 en maak daarin een map genaamd \'oudebestand\'.\n* Rechtsklik op het bestand \'sendmail.dll\', en kies \'[I]Knippen[/I]\'./\n* Ga naar de map \'oudebestand\', rechtsklik daar en kies \' [I]Plakken[/I]\'.\n(een uitgebreide manier dus om dat bestand te bewaren in die nieuwe map)\n\nOp die pagina wordt verklaard dat Windows er een nieuwe versie van zal plaatsen uit zijn backup.\n\nAls het bestand corrupt was zal het resizen weer beschikbaar moeten zijn, al weet ik niet of je moet herstarten voordat Windows dit bestand terugzet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...