Ga naar inhoud

geen netwerk, maar wel de route -> internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\nOngeveer een weekje geleden, kreeg ik de melding van het programma dat mijn bestanden naar de nas schrijft, de melding, dat hij de nas niet meer vond.\r\nDit vond ik erg vreemd omdat ik wel vrolijk op internet kon.\r\nWat is nu het geval:\r\nIk kan op internet, zonder problemen.\r\nAls ik Verkenner opstart dan zie ik Netwerk staan alleen als ik er in de linker kolom op klik dan blijft het rechter vak blanco. Ook geen fout melding. \r\nAls ik op de bestanden welke op de nas staan klik, dan krijg ik geen toegang.\r\nGeen toegang tot de Nas. Probleem vaststellen. Melding: Nas niet gevonden.\r\nWat heb ik gedaan:\r\nIk heb alle programma die er sinds een week zijn geïnstalleerd eraf gehaald. Geen verbetering.\r\nIk heb zowel AVG firewall en anti-virus uitgeschakeld. Geen verbetering.\r\nIk ben in fora gaan zoeken, maar hetgeen er vaak verteld wordt, ik het netwerk gaan wroeten heeft neit het gewenste resultaat gegeven.\r\n\r\nWie kan mij helpen met de oplossing van dit probleem?\r\nAlvast bedankt voor jullie tijd.\r\nXavier.
Link naar reactie
Dat kan flappie. Maar lees mijn vraag nog eens. Elke pc in je netwerk heeft een ipadres en een macadres van de netwerk kaart. \nAls in de nas door de beveiliging daarvan, is ingesteld dat jou pc geen toegang meer krijgt tot de nas, dan ligt dat aan de instellingen op de nas en niet aan jou pc. \nDus check via een andere pc de sectie beveiliging in je nas, of daar blokkades zijn ingesteld.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...