Ga naar inhoud

Win 7 windows update probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik krijg al een tijdlang een update van windows (KB2656356) aangeboden.\r\nVolgens de tekst betreft het: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 3.5.1 op Windows 7 en Windows Server 2008 R2 SP1 voor x64-systemen\r\n\r\nMaar helaas elke poging hem te installeren resulteert in een fout met code 8024200D\r\n\r\nZoekend daarop word ik niet veel wijzer.\r\n\r\nBij de geinstalleerde software van windows zie ik dat ik wel .net 3.5.1 heb alleen stonden beide keuzevakjes:\r\nWindows Communication Foundation HTTP Activation\r\nWindows Communication Foundation non-HTTP Activation\r\nniet aangevinkt (overigens ook geen idee waar ze voor zijn) maar het wel aanvinken en het installeren met of zonder viruswaakhond maakt allemaal niets uit.\r\n\r\nHet betreft een PC met W7 Home premium (servicepack 1)\r\n\r\nIemand een idee waar het fout gaat en/of waar ik moet zoeken?
Link naar reactie
Als Windows Update-fout 8024200d optreedt, kan dit betekenen dat een update niet volledig is gedownload of geïnstalleerd. Met het hulpprogramma System Update Readiness voor Windows kunnen bepaalde voorwaarden worden gecorrigeerd die tot deze fout leiden. \n\nJe moet even dit hulpprogramma downloaden en uitvoeren. \n\n(er even van uitgaande dat je een 64 Bit windows hebt: \n\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?familyid=914fbc5b-1fba-4bae-a7c3-d2c47c6fcffc&displaylang=nl[/url]
Link naar reactie
Heb je al systeemherstel geprobeerd, naar een datum voordat het probleem ontstond?\n\nZou je anders deze durven te proberen: [url]http://roytimmermans.be/windows-7/installatie/180-reparatie-installatie-windows-7-inplace-upgrade.html[/url]\nIk zou wel van tevoren een backup maken van al de persoonlijke data, mail etc.\nIk kwam op die site via microsoft.com en het lijkt mij een betrouwbaar verhaal.\n\nNiek
Link naar reactie
Systeemherstel biedt helaas geen soelaas. \nDe oplossing van Roytimmermans.be durf ik niet goed aan. De risico\'s en het \"gedoe\" lijken me niet op te wegen tegen het relatief kleine ongemak van dagelijks een mislukte installatiepoging bij het afsluiten.\nIk laat het er voorlopig maar bij zitten.\nMaar natuurlijk toch bedankt voor jullie meedenken.
Link naar reactie
Dit is wat MS zegt:\r\n\"The .NET Framework 4 is highly compatible with applications that are built with earlier .NET Framework versions, except for some changes that were made to improve security, standards compliance, correctness, reliability, and performance.\"\r\n\r\n[url]http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms171868.aspx[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...