Ga naar inhoud

Windows Sidebar Properties


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen werkt Windows Sidebar Propreties niet meer en ben ik gadgets van het bureaublad kwijt.\r\nAls ik in het configuratiescherm op een van de regels van de windows sidebar properties drukt gebeurt er niets .\r\nAls ik op openen druk geeft hij aan dat de toepssing niet gevonden is.\r\nOok het herinstalleren werkt niet in de windows sidebar properties.\r\nOp mijn laptop is Windows7 Home Premium geinstalleerd.\r\nHeeft iemand een oplossing voor dit zodat ik weer enkele gadgets op mijn bureaublad kan terugzetten???\r\nHeette dit niet Bureaubladgadgets in plaats van Windows Sidebar Properties.\r\nIn de map Progam Files zit wel de bestandsmap Windows Sidebar Propreties.\r\nWat moet ik doen om dit progamma te herstellen???\r\nAlvast bedankt voor jullie hulp.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;595841]Daar: C:\\Program Files(x86)\\Windows Sidebar en dan op sidebar.exe dubbel klikken? Want volgens mij staan de programma\'s van Windows 7 64 bit in: C:\\Program Files(x86)\n\nNiek[/QUOTE]\n In \"C:\\Program Files(x86)\" staan alleen de 32bit programma\'s die je geïnstalleerd hebt, in \"C:\\ Program Files\" de 64bit programma\'s.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...