Ga naar inhoud

Hoe kleiner lettertype in te stellen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hi,\n\nIk gebruik twee computers met verschillend type monitor\n1. XP met 1680 x 1050\n2. Win7 met 1920 x 1080\n\nWat mij direct opvalt is dat op XP ondanks de lagere resolutie verticaal in een map 50% meer bestanden worden getoont. Het lettertype is dus veel kleiner of minder ruimte tussen de regels. Dit geldt ook voor tekst bestanden. Ik kan dus veel meer bestanden leesbaar naast elkaar openen.\nNu wil ik Win7 met 1920 x 1080 ook op dezelfde manier instellen als in XP. Met CTL+muiswiel kan je dit wijzigen maar de kleinste instelling is nog veel groter dan die van XP.\n\nIk zie ergens een ingeschakelde niet wijzigbare vink: \"DPI-schaalbaarheid van Windows XP gebruiken\"\n\nIk wordt gek van microsoft online help die zegt ga naar:\n»Start«, »Configuratiescherm«, »Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen« (en doet iets met password)\nDit laatste item is bij mij nergens te vinden...wel \"Vormgeving en persoonlijke instellingen\"...en nergens iets met password... ra ra?\n\ndank\n\nHenk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...