Ga naar inhoud

BOOTMGR Missing Windows vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een Asus laptop met windows vista.\r\nik werk met acronis tru image 2009 rescu cd ik heb op de D schijf een complete image gemaakt van de harddisk vista. Nu heb ik een de image terug gezet was 3procent bezig viel de laptop uit gevolg opstarten Missing BootMGR\r\nik heb geprobeerd met Bootrec/fixboot. lukt niet meer de image op de d schijf ook wel te zien maar je kan hem niet meer gebruiken. Als je de cd rescu acronis er in doet booten zie ik de image wel de C schijf staat er niet meer bij.\r\nwil je de image selecteren missing HD 0 \r\n\r\nwie heeft een oplossing liefst niet !!Format!!
Link naar reactie
[QUOTE=Lan2000;595735] Nu heb ik een de image terug gezet was 3procent bezig viel de laptop uit gevolg opstarten Missing BootMGR\n[/QUOTE]\nmet die 3% heeft hij al wat van vista overschreven , dus die werkt niet meer .\nmaar het opstarten met de bootable cd zou moeten werken , en dan pak je de image van de D schijf .\nhet is niet echt verstandig om een backup op de zelfde hardeschijf te zetten , al is het een andere partitie .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...