Ga naar inhoud

Bestand naam ongeldig


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds een paar dagen heb ik dat wanneer ik iets op wil slaan, bijv een word document of een kladblok document. dan heb ik dat er komt te staan bestandnaam ongeldig.\r\n\r\neerst dacht ik dat het lag aan een verkeerde spatie of iets dergelijk maar na heel vaak proberen lukt het nog steeds niet.\r\n\r\nvandaar hier mijn vraag, weet iemand hoe dat kan en wat ik eraan kan doen?
Link naar reactie
Ik heb een server gemaakt, Minecraft mieschien kent u het, ik heb bestanden op verschillende plekken proberen op te slaan wanneer ik het bij bureaublad probeer op te slaan kom er te staan ongeldige bestandnaam en op andere locaties zoals mijn documenten of program files komt er te staan, er zijn geen bestanden meer.\n\nik heb een windows 7 en wat bedoelt u met herstelpunt
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;595175]Net nieuwe software geïnstalleerd ?\r\n\r\nHeb je \'Comodo Cleaner\' of \'Folder locker\' geïnstalleerd staan ?\r\n\r\n( Engelstalige melding:\r\n\"[I]Filename is not valid[/I]\"\r\n\"[I]There are no more files[/I]\" )[/QUOTE]\r\n\r\nja ik heb toevallig folder locker geinstaleerd, moet ik deze verwijderen om het probleem op te lossen? \r\nHeel erg bedankt voor deze reactie hier kan ik echt iets mee :)
Link naar reactie
Ik zou het inderdaad eerst verwijderen om te zien of dat het veroorzaakt. Daarna je PC herstarten.\n\nVolgens [[U]verwijderde link, zie #21[/U]] moet je de un-install optie in het programma zelf gebruiken, en het niet doen via je softwarescherm.\n\n(Het heet \'[I]Folder Lock[/I]\', en niet \'Folder Locker\'.)\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Hmmmm mijn AVG Free zegt er niets van.... Misschien een False Positief? \n\nMaar als ik dat op virusalert.nl bekijk en doorklik, kom ik op een site van Microsoft: [url]http://www.microsoft.com/security/portal/Threat/Encyclopedia/Browse.aspx?L=I&Page=10[/url]\nWaar nogal wat malware vermeld wordt.\n\n[url]http://www.microsoft.com/security/portal/Threat/Encyclopedia/Entry.aspx?Name=Exploit%3aHTML%2fIframeRef.AR&ThreatID=-2147315476[/url]\n\nEdit 16.18 u: Ik het Safe Search in AVG wel uitgeschakeld staan.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;595373]\nHet zal toch even zoeken zijn geweest om te ontdekken dat \"Folder locker\" hier de oorzaak kon zijn.[/QUOTE]\nWeer een kwestie van eerst wat tijd steken in de vertaling van één van de meldingen. Beginnen met de makkelijkste, \'[I]There are no more files[/I]\', en al snel zag ik in de resultaten de tweede melding \'[I]Filename is not valid[/I]\' er bij staan.\nBeiden naast elkaar in een nieuwe zoekopdracht gezet, en bovenaan kwam een bericht met \'[I]Locker[/I]\', en toen ging me een lichtje branden, de glazen bol die Joman al noemde.\nHet is alleen knap dat mijn geheugen nog tot februari terug gaat :p\n\n[QUOTE=Joman;595385]\nDie link van Erik was inderdaad \"raak\". Avast blokkeerde een heuse Trojan horse, de eerste keer dat ik zoiets zie.[/QUOTE]\nBetekent dit dat ik een trojan heb ? Ik heb geen melding gezien.\nAls het echt zo is verwijder ik die link wel.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;595389]\r\nBetekent dit dat ik een trojan heb ? Ik heb geen melding gezien.\r\nAls het echt zo is verwijder ik die link wel.[/QUOTE]\r\n\r\nMijn AVG Free vindt ook met ingeschakelde save search helemaal niets. Ik lees dat Mcafee hem ook save vindt. \r\nAan de andere kant lukte verwijderen via het config scherm ook, dus is de link eigenlijk overbodig geworden.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Microsoft dus ook...\n[QUOTE=Niekie30;595399]Mijn AVG Free vindt ook met ingeschakelde save search helemaal niets. Ik lees dat Mcafee hem ook save vindt. \nAan de andere kant lukte verwijderen via het config scherm ook, dus is de link eigenlijk overbodig geworden.\n\nNiek[/QUOTE]\nBeter verwijderen... De kern van de tekst heb ik al vermeld, en ik zeg er nog bij dat het daar ging om een proefversie van \'Folder Lock\', welke via de normale weg verwijderen geen oplossing gaf, maar wel na het te verwijderen met de meegeleverde link in je Startmenu, of via een optie in het programma zelf. Ik las nog twee reacties in een ander forum die eenzelfde oplossing met succes gebruikten. Er werd bij uninstall via die weg wel een wachtwoord gevraagd voordat het verwijderd kon worden, en de gebruiker wist dat ww niet.... Deze heeft toen een nieuw \'lock\' gemaakt (? Ik ken het programma niet ?) en met het wachtwoord van dat nieuwe lock mocht het programma vervolgens ook verwijderd worden.\n\n(Voor geïnteresseerde waaghalsjes: h t t p : / / technofied.net/how-to-fix-the-file-name-not-valid-and-there-are-no-more-files-windows-problem#)\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...