Ga naar inhoud

autorun.inf in windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Weet niet wat je precies heb, maar de kans is groot dat het niet kan.\nWin7 is namelijk nogal dicht getimmerd wat betreft autorun. Misschien zijn alleen nog cd\'s echt zelfstartend zoals het vroeger was, maar in alle andere gevallen krijg je te maken met het venster waarin Windows vraagt wat je wil doen.\n\nMogelijk zijn er opties om daar omheen te werken en terug te krijgen hoe het vroeger werkte, maar daarvoor zul je altijd instellingen op de betreffende computer moeten wijzigen (of zelfs aanvullende software installeren, geen idee). Er is geen manier om je verwisselbare media te prepareren zodat dit vanzelf gaat. En dat is precies de reden voor deze extra veiligheid.
Link naar reactie
[QUOTE=rambo45;594029]jammer genoeg zit het antwoord er niet tussen dus ik zoek nog even verder\r\ntoch bedankt[/QUOTE]\r\n\r\nHet antwoord staat er wel degelijk in helemaal onderaan.\r\nMaar dat werkt alleen op 1 Computer als je wilt dat het automatisch werkt op alle Windows 7 pc\'s (zodat hij op elke Windows 7 pc gelijk opent wat je geopend wil hebben (wat je in de run hebt gezet) ) dan moet je denken aan een virus en dar gaat dus niet werken want daar is de uitschakeling van autorun.inf nu net voor bedoeld, maar je kunt zoals je kunt lezen op die site het wel inschakelen op je eigen computer met Windows 7 wat overigens wel betekend dat je de eigen Computer met Windows 7 een stuk onveiliger is geworden.
Link naar reactie
Wat je wil is gewoon niet meer \'toegestaan\'. Het autorun gebeuren was ooit geschreven om gemak[B];[/B] \'[I]media er in, (onbekend) programma gestart[/I]\'.\n\nMaar niemand wil dat.... dus niemand zet het vrijwillig aan. Want, het is alsof je je huis hebt open gezet voor je vrienden, maar die deur staat dan wel voor[I] iedereen[/I] open. Een ieder die kwaad wil zet simpel een autorun file op de media,. en boem, je systeem doet [I]alles[/I] wat de kwaadwillende wil. Het zonder jouw goedkeuren starten van een executable is je overleveren aan totale willekeur.\n\nDus onder latere versies van Windows is het onklaar gemaakt.
Link naar reactie
win 7 is al meerdere malen gekraakt moet alleen nog vinden hoe zodat ik op elke willekeurige pc de autorun weer kan invoeren \n\nen zelfs zonder de auto run is er nog genoeg keuze om met een andere open deur binnen te vallen zolang je niet met linux of apple werkt ben je altijd onveilig dat de klanten er mee werken is in eerste instantie niet mijn probleem maar wil me zef het wel zo makkelijk mogelijk maken
Link naar reactie
[QUOTE=rambo45;594593]win 7 is al meerdere malen gekraakt moet alleen nog vinden hoe zodat ik op elke willekeurige pc de autorun weer kan invoeren \n\nen zelfs zonder de auto run is er nog genoeg keuze om met een andere open deur binnen te vallen zolang je niet met linux of apple werkt ben je altijd onveilig dat de klanten er mee werken is in eerste instantie niet mijn probleem maar wil me zef het wel zo makkelijk mogelijk maken[/QUOTE]\n\nHeel simpel, je schakelt gewoon alle beveiligingen onder Windows uit, zoek even onder GodMode voor Windows 7 met Google;)\nOf probeer deze [URL=\"http://www.pctipvandedag.nl/gratis-software-tips/475-zet-windows-7-naar-je-hand\"]eens[/URL].
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...