Ga naar inhoud

RunDLL


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Pas geleden is mijn IE gecrashed.\r\nNa wat reparatieprogramma\'s te hebben gedraaid deed hij het weer.\r\nIedere keer als ik de PC nu opstart krijg ik echter de volgende melding:\r\n\r\nRunDLL\r\n\r\nEr is een probleem opgetreden tijdens het starten van C:\\Users\\naam\\AppData\\Roaming|MICRO~1\\Windows\\STARTM~1\\Programs\\Startup\\SCANLD~1.DLL\r\n\r\nKan opgegeven module niet vinden\r\n\r\nIs hier een oplossing voor?
Link naar reactie
Bijna hetzelfde probleem, alleen een ander bestand: \n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=592141#post592141[/url]\n\nEerst eens zoeken bij welk programma dat bestand SCANLD~1.DLL hoort.\n\n\nHet kan zijn dat het bestand wordt geladen samen met een uitvoerbaar bestand (.EXE) via MSCONFIG. Type daarom eens MSCONFIG in een boxje \'[I]Uitvoeren[/I]\' in je Start-menu, en check of er daar een programma met vergelijkbare naam (b.v. scanld.exe) gestart wordt. Vergelijk ook het pad wat er voor staat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...