Ga naar inhoud

Kan niet meer in veilige mode komen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Er schijnt in het programma [url=http://www.superantispyware.com/?tag=SUPERANTISPYWARE]Superantispyware[/url] een optie te zitten \"[I]Repair broken Safe Boot key[/I]\" waarmee een register sleutel hersteld wordt, maar dit geeft eigenlijk al aan dat het door malware stuk gemaakt is, de nasties....\r\nDus scannen is zeker ook nodig.\r\n\r\n(SP2... ook niet meer echt de veiligste uitvoering van XP.)
Link naar reactie
dat tokkelen op f8 (om o.a. in veilige modus te komen) geen resultaat heeft, kan óók te maken hebben met je toetsenbord... usb-aangesloten of draadloos-via-usb.\r\nkan soms door een biosinstelling (namen als usb-legacy of usb-keyboard enablen), of ook wel door een wrakkigheid in het tobo zelf. al eens een ander tobo op die machine gezet?\r\nen ja: sp2 is echt te weinig tegenwoordig!
Link naar reactie
Ik heb in de BIOS \"usb-legacy\" op \"enable\" gezet. Het probleem is nu opgelost; dank voor alle hulp.\r\nHet feit dat ik nog met SP2 werk is het volgende. Ik heb in het verleden altijd alle Windows-updates netjes geinstalleerd. Bij het installeren van de SP3 update liep de computer vast. Ik heb toen Windows XP SP2 opnieuw moeten installeren. Ik heb besloten dat dit mij geen tweede keer zou gebeuren en heb daarom update SP3 niet meer geinstalleerd. Verder installeer ik alle updates nog steeds.\r\nGroeten, BramA
Link naar reactie
Netjes gevonden van dat keyboard. \nDe manier van couch_potato zou dan ook gewerkt hebben.\n\nJe had het lang niet in safe mode geprobeerd, dus blijkbaar is het altijd al onmogelijk geweest, of heb je een keer het BIOS op default gezet (\'[I]Optimal settings[/I]\' of zo), of de batterij van het BIOS is leeg waardoor het op default is gaan staan, maar als de batterij leeg zou zijn zou je dat wel aan de tijd en datum daar zien.\n\n\nIk weet eigenlijk niet wat je allemaal mist wanneer je niet SP3- maar wel alle updates gewoon binnenhaalt. SP3 bestaat in principe ook uit alle updates vanaf het begin tot... SP3, maar als ik rechtsklik op \'[I]Deze Computer[/I]\', en kijk onder \'[I]Eigenschappen[/I]\' dan staat daar wel duidelijk SP3 vermeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...