Ga naar inhoud

Profiel probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb 2 uur geleden een bluescreen gehad (helaas weet ik niet precies de foutcode)... Na weer te hebben opgestart was mijn bureaublad helemaal leeg en kreeg ik rechtsonder de volgende melding:\r\n\r\n[B]User Profile Service[/B]\r\nU bent aangemeld met het standaardprofiel voor het systeem. Raadpleeg het gebeurtenislogboek voor meer informatie of neem contact met de systeembeheerder op.\r\n\r\nNu vraag ik me af wat ik kan doen... ben nu al een hele tijd aan het kloten maar het lukt gewoon niet... Lijkt dus net of hij geen connectie kan maken met mijn profiel ook al zegt hij wel degelijk dat ik ben ingelogd...\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen want zo kan ik helemaal niks
Link naar reactie
Tenzij de pc in een wat groter netwerk hangt, waar je profiel op een server staat, zal er iets flink mis zijn met je Windows bestanden. \nLogde je in met een wachtwoord?\nZijn er meer accounts actief op de pc?\n\nVaak wordt deze melding veroorzaakt door beschadigde bestanden in de user omgeving op de schijf. \nAls het lukt om in veilige modus op te starten voer dan eerst een schijfcontrole uit, waarbij je beide vinkjes aanvinkt (ook repair dus)\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...