Ga naar inhoud

Vista herinstalleren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=dutch-online;589957]Vista DVD lenen. kijk wel even of je 32 of de 64 bits versie moet hebben.[/QUOTE]\n\nOke dan, maar ik heb van een vriend gehoord (via mail) dat er een soort seriallock op zit\nIk citeer:\n[quote=Een vriend van me]Je hebt wel het gebruikersrecht, maar Microsoft heeft, tot en met Vista, wel dat bepaalde installatiesleutels wel/niet werken met bepaalde installatie-dvd\'s. Heel vervelend en bij Windows 7 gelukkig afgeschaft. Dus dat is even een kwestie van proberen, het kan dus zijn dat je meerdere moet downloaden.\nAls test kun je het even in een virtuele machine proberen te installeren, dan enkel even kijken of de sleutel werkt bij de setup. In geen geval activeren (maar dat is pas na de installatie, de sleutel wordt al gevraagd in het begin).\n[/quote]\n\nKan ik ze ook ergens downloaden? (Niet gekraakt of aangepast, en in het nederlands?)\n\nGroeten Janykste
Link naar reactie
Volgens mij kijkt die beveiliging alleen maar of je een [i]Home[/i] of [i]Professional[/i] versie hebt. Tevens wordt er gekeken of het de 32 of 64 bit versie is.\n\nLaatst nog de laptop van mijn broer opnieuw geïnstalleerd met een gedownloade versie. Ik heb daarbij wel de originele licentiecode gebruikt en alles werkte direct naar behoren. Ook het activeren was geen probleem.
Link naar reactie
[QUOTE=jeroenathome;589965]Volgens mij kijkt die beveiliging alleen maar of je een [i]Home[/i] of [i]Professional[/i] versie hebt. Tevens wordt er gekeken of het de 32 of 64 bit versie is.\r\n\r\nLaatst nog de laptop van mijn broer opnieuw geïnstalleerd met een gedownloade versie. Ik heb daarbij wel de originele licentiecode gebruikt en alles werkte direct naar behoren. Ook het activeren was geen probleem.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb de Home Premium versie 32 bits (op sticker staat wel OEM, targa pc)\r\nWeet jij waar ik een download kan vinden?\r\n\r\nGroeten Janykste
Link naar reactie
Ik vermoed, dat je toch een ISO nodig hebt van een Vista DVD, tenzij de usb versie die je hebt bootable is. \nDe versie van Vista speelt geen rol. Aan de hand van het serial (van je kast) wat je invoert net voor de installatie, wordt de juist versie geïnstalleerd. \nLeen voor het gemak van iemand even een Vista DVD Dutch. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;590759]Ik vermoed, dat je toch een ISO nodig hebt van een Vista DVD, tenzij de usb versie die je hebt bootable is. \r\nDe versie van Vista speelt geen rol. Aan de hand van het serial (van je kast) wat je invoert net voor de installatie, wordt de juist versie geïnstalleerd. \r\nLeen voor het gemak van iemand even een Vista DVD Dutch. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nIs het mogelijk om de inhoud van de USB( die bootable is ) gewoon op een dvdtje te branden. Het is een DUTCH versie, dus dat is al goed ;)\r\nGeeft het trouwens geen problemen met de activatie?\r\n\r\n\r\n--\r\n\r\n[QUOTE=cuizenier;590767]Hey janykste\r\n\r\nStuur me een PM en regelen we wel wat.\r\nKan je gratis en voor niks mijn copie DVD van Vista met ISO uitvoering gebruiken.\r\n\r\ncuizenier[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb al een USB (zie hierboven), maar als ik dat niet naar een dvd kan kopieren, stuur ik een PM. Alvast hartelijk bedankt voor het aanbod :cool:
Link naar reactie
[QUOTE=janykste;590795]Is het mogelijk om de inhoud van de USB( die bootable is ) gewoon op een dvdtje te branden. Het is een DUTCH versie, dus dat is al goed ;)\r\nGeeft het trouwens geen problemen met de activatie?\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nAls de usb stick bootable is, kan daarvan af installeren. Ik heb geen idee of je daar een iso van kan branden eigenlijk.\r\nEn nee geen problemen met de activatie, zolang je het serial invoert wat op je kast staat. \r\nNiet de dvd is bepalend, maar het ingevoerde serial.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;590933]Ik weet dat niet, maar googlede op \"Bootable iso maken\" en kwam uiteindelijk hier uit: [url]http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htm[/url]\nProbeer anders gewoon eens vanaf die bootable usbstick te installeren?\n\nNiek[/QUOTE]\n\nHey Niekie30,\n\nZie post boven jou post\nIk gebruik iso alleen ff om te testen in vmware, ik ga m ook installeren via usb ;)\n\nToch nog bedankt, ik ga hem waarschijnlijk morgen installeren en ik ga tijdens de installatie bloggen op mijn (nieuwe) blog! (link zometeen)\n\ngroetjes en iedereen bedankt, ik houd jullie op de hoogte.\n\n\nEDIT 1\nEasy Install van VMWare detecteerd hem iig wel al een goed begin :)\n\nEDIT 2\nPlaatjes zeggen genoeg :)\n[URL=\"http://i.imgur.com/zbmOt.png\"]Picture 1[/URL] | [URL=\"http://img641.imageshack.us/img641/3760/endaarhebbenwevistainst.png\"]Picture 2[/URL]\nEdit 3:\nBestanden uitpakken :) [URL=\"http://img829.imageshack.us/img829/4853/installatieisbezig.png\"]picture[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;590967]Ja we tikten met 1 minuut verschil. Maar de plaatjes zien er uitstekend uit. \nNa de echte install van vista wel even de drivers van je hardware zoeken en installeren he. \n\nNiek[/QUOTE]\n\nHoi Niek,\n\nJa die staan allemaal al op een cdtje ;)\nIk meld het hier wel wanneer ik ga beginnen met de real installatie, word ongeveer om 14:00 uur vandaag.\n\nIedereen nogmaals bedankt voor alle hulp!\n\nMet vriendelijke groet,\njanykste\n\nEDIT 1:\n\nHij is nu bezig met Installatie voltooien... :)\n\nEDIT 2:\nInstallatie voltooid
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...