Ga naar inhoud

windows 7 probleem downloads


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste leden van dit forum\r\n\r\nReeds enige dagen zit ik met een lastig probleem op mijn laptop met windows 7 erop. Het is namelijk zo dat ik geen bestanden meer kan downloaden vanaf internet op mijn pc. Of naja tijdens de download zijn ze er wel, maar zo snel als ze voltooid zijn zijn ze weer verwijderd. Ik heb dit probleem eerst in mijn browser gezocht(mozilla) maar daar niets aan kunnen richten, en zelfde probleem ondervonden met andere browsers. \r\nVervolgens heb ik het geprobeerd met alle virusscans\\firewalls uit om eventuele instellingen daarin uit te sluiten. Ook dit lukte niet.\r\nVervolgens heb ik gezocht naar instellingen in de pc zelf maar ook daar niet gevonden.\r\nIk vraag me af of iemand me kan vertellen waar dit aan ligt.
Link naar reactie
Heb je niet per ongeluk de download map verplaatst, standaard wordende downloads van Firefox, IE en Chrome in de map Computer/C:/Users/username/download geplaatst.\n\nMaar door een of ander Windows probleem (mij niet nader bekend) word er ook onder Favorieten een map download geplaatst en daar worden dan ook je Downloads plotseling naartoe gezet.\n\nDus zoek even op de C:\\ naar een of meerdere mappen Download.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...