Ga naar inhoud

WindowsMail in Win.7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je echt het programma Windows Mail wil gaan gebruiken onder Windows 7, dan moet je eens met Burgkop gaan praten. Officieel werkt Windows Mail namelijk niet onder Windows 7, maar hij schijnt het aan de praat te hebben gekregen.\n\nOf wil je alleen je mail en contactpersonen overzetten naar het nieuwe Windows Live Mail?
Link naar reactie
Dat wil ik graag maar wie is Burgkop en hoe kontakt ik hem????[QUOTE=FooBar;587159]Als je echt het programma Windows Mail wil gaan gebruiken onder Windows 7, dan moet je eens met Burgkop gaan praten. Officieel werkt Windows Mail namelijk niet onder Windows 7, maar hij schijnt het aan de praat te hebben gekregen.\r\n\r\nOf wil je alleen je mail en contactpersonen overzetten naar het nieuwe Windows Live Mail?[/QUOTE]
Link naar reactie
burgkop is een gewaardeerd lid van het forum van Computeridee. \r\nScroll even naar boven op deze pagina en klik in de grijze balk op \'Community\' -> Ledenlijst. Klik dan op de letter B. Momenteel staat burgkop op blz. 63 van de letter B!\r\nHeb je hem gevonden? Klik dan op zijn naam. Zijn profielpagina wordt geopend. Klik dan op Contactinformatie. Je kunt dan klikken op de link: \"Stuur een privébericht naar burgkop\".\r\n\r\nSucces
Link naar reactie
Dit bericht heb ik naar Burgkop gestuurd.\r\n\r\nIk heb Win.Vista vervangen door Win.7 . In Win.7 zit nu WindowsLifeMail maar die wil ik vervangen door WindowsMail die in Vista zat en die ik nu op een Externe backUp heb en deze heb terug gezet maar niet kan openen omdat Win.Life Mail is geinstalleerd.\r\n Hoe moet ik dit doen om Win.mail te installeren ????\r\n De reden waarom ik dit wil is omdat in Win.LifeMail geen Broncode kan veranderen in de E-mail en ook geen achtergrond muziek(Midi) kan toevoegen aan de e-mail. Kon wel in Win.Mail\r\nAlvast bedankt. \r\n Ramon
Link naar reactie
Voorbeeld: Re: Win.Mail in Win.7\r\n\r\nAls ik Win.Mail wil openen staat er dit: Kan Win.Mail niet starten. De toepassing kan het berichten archief van Win.Mail niet openen.\r\nWin.Mail kan de berichten database niet vinden.Als U de database bestanden naar een nieuwe lokatie hebt verplaatst,klik OK om het\r\ndatabase naar die lokatie om te zetten.Klik anders op anuleren om door te gaan,waarbij eventuele bestaande berichten beschikbaar zijn onder\r\nslapende accounts. (0×000000)\r\n\r\nAls ik op OK klik staat er:\r\nKan Win.Mail niet starten omdat MSOE.DLL niet kan worden geinitialiseerd.\r\n\r\nIk kom hier dus niet uit.\r\nRamon
Link naar reactie
dutch-online wil het maar niet leren.;)\n\nIk gebruik het al zolang met heel wat e-mail adressen (o,nee, accounts) gaat bij mij prima. Met 90% NL spellingcontrole.\nAlleen als je het wilt opslaan, elders dan de Archiefmap, is het wat lastiger om er later nog eens mee te antwoorden, althans die ervaring heb ik, wie dat niet heeft mag mij een berichtje sturen.:D
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Sorry maar ik heb alles uit geprobeert en niets werkt. Heb een Pc freak bij gehaald die heeft alles van Win.Mail en Win.LiveMail eruit gehaald en via het internet info opnieuw WinMail geinstalleerd en nu werkt het.\r\nDus allen bedankt. RAMON[QUOTE=burgkop;591223]Van alles doorgemaild naar Ricardo38, maar hij laat verder niet horen hoe het is afgelopen.:confused::rolleyes::confused:[/QUOTE]
Link naar reactie
[QUOTE=ricardo38;591387]Sorry maar ik heb alles uit geprobeert en niets werkt. Heb een Pc freak bij gehaald die heeft alles van Win.Mail en Win.LiveMail eruit gehaald en via het internet info opnieuw WinMail geinstalleerd en nu werkt het.\nDus allen bedankt. RAMON[/QUOTE]\nDat moeten dezelfde bestanden zijn die ik gestuurd heb, alleen had ik het tekstbestaand iets aangepast om het te verduidelijken.\nDezelfde bestanden heb ik ook gebruikt en heb het wel aan de praat gekregen.\nLukte overigens ook niet gelijk hoor.\nAls je nu een mail elders op slaat, dus niet in de archiefmap maar in een andere map, kun je die daar dan aanklikken, lezen en beantwoorden?\nDat is mij nog niet gelukt.\nVanuit Mail geen probleem.
Link naar reactie
Dat werkt niet optimaal.Als ik Win.Mail aanklik gaat het naar Connecting en duurt het heel lang voor de mail opent en als ik bij een Nw.mail een e-mail adres vanuit het lijstje [B]To[/B]: invoer verschijnen de < > weer. Ik heb alle adressen in contacts aangepast \r\nmaar desondanks verschijnen direct de < > weer.En met de < > worden de mails niet verstuurd. \r\nWeet je hier iets van ?????\r\nRamon
Link naar reactie
[QUOTE=ricardo38;591399]Dat werkt niet optimaal.Als ik Win.Mail aanklik gaat het naar Connecting en duurt het heel lang voor de mail opent en als ik bij een Nw.mail een e-mail adres vanuit het lijstje [B]To[/B]: invoer verschijnen de < > weer. Ik heb alle adressen in contacts aangepast \nmaar desondanks verschijnen direct de < > weer.En met de < > worden de mails niet verstuurd. \nWeet je hier iets van ?????\nRamon[/QUOTE]\nDan zit het inderdaad niet goed.\nHeb je beide pictogrammen geprobeerd, uit map program files X 86 en map programfiles?\nIk heb ze daar beide staan in de Mail map, de onderste.\nDie goed werkt naar buroblad gekopieerd en daarvandaan naast Start geplakt.\nBij mij werkt het net zo snel als het oude OE.\nMaar de Archiefmap heb ik daar niet, die staat op een andere interne HD.\nNieuwe mail sturen Aan, ik typ daar de eerste letter en dan komen de keuzes gelijk in beeld. < en > zeggen mij niets.\nAls je er problemen mee houdt kun je net zo goed wat anders proberen, er zijn zoveel e-mailprogjes.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...