Ga naar inhoud

Windows 7 laptop restort, start niet door


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn laptop compaq precario CQ56 met Windows 7 via F11 terug gezet naar fabrieks instelling.\r\n\r\nHij werkt het helemaal af en wil dan voor de eerste keer Windows 7 opstarten maar hij blijft maar op \r\nStarting Windows staan.\r\n\r\nAls ik hem uitzet door de knop ingedrukt te houden en dan weer aan doe kies ik opstarten in veilige modus, je ziet dat hij de bestanden laad maar geeft dan aan dat je eerst Windows gewoon moet opstarten.\r\n\r\nHeb hem 3x opnieuw opgestart met F11 maar telkens het zelfde.\r\n\r\nOok al laat ik hem een paar uur op starting Windows staan, het lampje van de schrijf flikkert wel maar gebeurt niks.\r\n\r\n\r\nWie wat waar hoe
Link naar reactie
Probeer eens het volgende :\n\nSluit de laptop af en ontkoppel stroomadapter, accu [B]én[/B] eventuele randapparatuur - bijv. USB apparatuur, SD cards.\nDruk nu de Aan/Uit-schakelaar 5 maal in. Dit om eventuele restspanning te verwijderen.\nSluit nu de stroomadapter weer aan en start de laptop.\n\nKom je hiermee verder ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...