Ga naar inhoud

Constant voormalige zandloper bij aanwijzer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste ComputerIdee gebruikers,\r\n\r\nIk heb sinds kort constant een donut (voormalig zandlopertje) naast mijn muis lopen. Het begon nadat er een error kwam met het openen van een powerpoint. Bij deze powerpoint zat geen virus, want ik heb hem zelf gemaakt en ik opende hem vanaf mijn hotmail.\r\n\r\nBij mijn taakbeheer is er wel constant een programma uit en aan aan het gaan. Namelijk MOM.exe. Ik weet dat dit te maken heeft met het catalyst control center, maar ik vraag me af of dit ook te maken heeft met het donutje dat constant aan is.\r\n\r\nAlvast Bedankt,\r\n\r\nRobert
Link naar reactie
Ja ik ben sowieso niet zo\'n ATI fan (ze maken wel goede videokaarten hoor) Maar ik denk dat je dan even bij AMD op de site te rade moet gaan. Daar zal best een FAQ zijn met dit probleem.\nDaar: [url]http://support.amd.com/us/psearch/Pages/psearch.aspx?type=2.4.1&product=&contentType=KB+Article&ostype=&keywords=mom&items=20[/url] bijvoorbeeld.\n\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...