Ga naar inhoud

vista windows installer probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem met de winsows installer op mijn windows vista waardoor ik niets meer kan installeren (ook geen programma\'s voor reparatie) heb al wat dingen geprobeerd zoals in het register nieuwe verwijzingen te maken naar de installer zodat ik hem handmatig zou kunnen starten maar dat weigerde hij want dan herkent hij het pad niet meer (na aanpassen heb ik het ook geregistreerd) heb ook al updates van windows geprobeerd maar die werkten natuurlijk weer eens niet dus hoop ik op wat extra breinen voor dit probleem aangezien ik ze alleen maar voor xp kan vinden op dit forum :) alle hulp is welkom
Link naar reactie
Je kan met de DVD opstart herstel doen. (Ik betwijfel of dal zal helpen voor dit probleem.)\n\nVerder kan je via start > bureau acc > Systeemwerkset > systeem herstel doen naar een datum/dag, dat het nog wel goed werkte. Je persoonlijke data blijft dan behouden. Alleen geïnstalleerde programma\'s en updates, moeten dan opnieuw.\n\nJe kunt ook de Vista DVD plaatsen en het commando sfc /scannow geven. Zie: [url]http://support.microsoft.com/kb/310747/nl[/url]\n\nDoor dat commando worden de systeembestanden van Windows gecontroleerd en zonodig hersteld. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...