Ga naar inhoud

Probleem met .exe files


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ok. Ik heb dus een verschrikkkelijk probleem met mijn pc (Windows 7 Home Edition). Ten eerste: (dit klinkt misschien dom) ik had die gratis versie van garry\'s mod gedownload en ik klik erop, geen reactie.Dan (Hoe dom dit ook klinkt) open ik het met windows media center en opeens openen ALLE .exe files op m´n pc met media center. Ik dus helemaal in paniek, maargoed ik wil register editor openen om het terug te repareren maar dan staar er: Het bewerken van het register is uitgeschakeld door de systeembeheerder en ik ben mijn disk van windows 7 kwijt dus wat moet ik nu doen? Alsjeblieft help me!
Link naar reactie
Als je taakbeheer opent (Ctrl+Alt+Del) en rechtsboven bij \'[I]Bestand - Nieuwe taak[/I]\' invoert: [B]CMD[/B], opent zich dan een opdrachtprompt ?\nZo ja, als je daar[B] regedit[/B] invoert en op Enter drukt, start de register editor dan ?\n\nAnders, als je op de snelkoppeling naar een opdrachtprompt rechtsklikt, en kiest voor \'[I]Uitvoeren als... Adminstrator[/I]\', en in die prompt [B]regedit[/B] typt, wat dan ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...