Ga naar inhoud

Windows 7 Ultimate x64-thema


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nSinds een paar dagen heb ik een probleem met het thema van mijn Windows 7 Ultimate x64. Het blijft namelijk vastzitten op de Windows 7 Basic-thema. Ik kan deze helemaal niet veranderen, want als ik één van de Aero-thema\'s aanklik veranderd deze alleen het achtergrond, maar het thema zelf blijft Windows 7 Basic. \r\n\r\nNu heb ik gelezen op de website van Microsoft dat dit een systeembug is, en dat deze kan worden veroorzaakt als je te snel, en te vaak van Aero naar Basic veranderd. Dit kan wel kloppen, omdat ik de laatste tijd vaak San Andreas Multiplayer speel, en dat het thema dan automatisch veranderd naar Basic.\r\n\r\nWat ik wel raar vindt, is dat de prestaties van mijn videokaart redelijk zwaar omlaag gaan als het aan de Windows Prestatie-index ligt. Het is namelijk gezakt van een 7.1 naar een 6.0, ook doet de software van mijn videokaart (Asus SmartDoctor) heel raar, want als ik deze probeer te openen, sluit deze na 2-3 seconden weer vanzelf. Ook kan ik in Catalyst de AMD Overdrive niet gebruiken, omdat deze simpelweg mijn instellingen niet pakt. \r\n\r\nWeet iemand misschien een oplossing op deze twee problemen? Ik merk namelijk ook wel in San Andreas Multiplayer, dat als er veel dingen op een scherm gebeuren, dat de videokaart extra veel moet werken, ik hoor de luchtkoeler extra hard draaien, en ik merk ook de laatste tijd heel veel framedrops, ook in idle en als ik op het internet zit (zoals nu) hoor ik de luchtkoeler redelijk hard draaien, en zie ik dat mijn videokaart 50 graden is, en dat de luchtkoeler op 70% van zijn sterkte zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...