Ga naar inhoud

Bureaublad pictogrammen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoe krijg ik mijn originele pictogrammen terug op het bureaublad, ik weet niet wat er is gebeurd maar sommige picto\'s worden dubbel weergegeven de originele en daar overheen een andere, als ik via eigenschappen > ander pictogram probeer om het te veranderen lukt dit niet. Ook in de verkenner zitten niet de juiste plaatjes.\r\nZie ook de bijlagen\r\nWie helpt mij.
Link naar reactie
Kijk eens in de map C:\\Users\\\"gebruikersnaam\" \\Desktop of ze daar ook dubbel staan?\nHet lijkt trouwens wel of er 2 over elkaar heen staan. De goede en daaroverheen eentje die onjuist is. \nHeb je de laatste tijd geprobeerd een gebruikersnaam te wijzigen, of een gebruikers map te verplaatsen?\n\nVroegûh toen Apple\'s en Blackberry\'s nog gewoon vruchten waren had je XP en daar had je een Tweaktool voor waarin je kon kiezen voor \"Rebuild Icons.\n\nMisschien dat je op die site: [url]http://www.thewindowsclub.com/ultimate-windows-tweaker-v2-a-tweak-ui-for-windows-7-vista[/url] ook zoiets vindt. Zelf heb ik er nog niets opgehaald, dus \"be carefull outthere\". \n\nNiek
Link naar reactie
Die icoontjes die niet kloppen, dat zijn allemaal zelfgemaakte snelkoppelingen, of niet?\n\nIk denk namelijk dat Niekie30 een punt heeft - het lijkt wel of er iets bovenop de originele iconen zit, dat niet goed gaat. Daarom denk ik dat dit allemaal snelkoppelingen zijn - Windows laat dat zien door een klein blauw pijltje over het originele icoon heen te leggen (zie bijlage).\n\nIk vermoed dat die overlay voor de snelkoppeling mis gaat. Dat schijnt te kunnen gebeuren als je icon cache beschadigd raakt, maar daar is wat aan te doen. In dit topic, de vierde post van jenae:\n[url]http://www.techsupportforum.com/forums/f217/solved-icons-on-desktop-have-missing-file-icon-instead-of-shortcut-arrow-503452.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...