Ga naar inhoud

Nvidia Nforce Chipsetdriver icm ATI HD 5570


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb twee weken terug een nieuw systeem gebouwd, alleen heb ik problemen met de chipset. Onder andere de Coprocessor wordt niet herkend bij apparaatbeheer. Nu zag ik dat ik dit kan oplossen door de Nvidia drivers van mijn chipset te installeren. Ik vraag me daarbij af of dit geen problemen kan opleveren voor mijn ATI Radeon HD 5570, omdat deze weer gebruikt maakt van ATI Catalyst. \r\n\r\nOok zag ik dat er een Nvidia away mode driver in de chipsetdriver setup zat. Wat houdt dit precies in? En is het handig om deze ook te installeren?
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;581971]Je zult die NVidia drivers gewoon moeten installeren en omdat het geen videokaart is zal het je Ati videokaart noch Ati Catalyst negatief beïnvloeden eerder positief want als al je MB drivers niet zijn geïnstalleerd zul je andere negatieve problemen krijgen.plaatje:[/QUOTE]\r\n\r\nOk, bedankt! Alleen vraag ik me af wat de Nvidia away mode driver precies is, op Google kan ik dit ook niet echt duidelijk vinden. Dit is een optionele driver die je in de setup kan aanvinken.
Link naar reactie
Als ik zo na ga op het [URL=\"http://experts.windows.com/frms/windows_entertainment_and_connected_home/f/14/p/31488/193963.aspx\"]Internet[/URL] heeft het te maken met het automatisch in slaapstand gaan van Windows Media Player.\nJe kunt hem gezien de reacties op Internet zie link hier boven beter niet installeren er schijnen nog al problemen mee te ontstaan.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;581982]Als ik zo na ga op het [URL=\"http://experts.windows.com/frms/windows_entertainment_and_connected_home/f/14/p/31488/193963.aspx\"]Internet[/URL] heeft het te maken met het automatisch in slaapstand gaan van Windows Media Player.\nJe kunt hem gezien de reacties op Internet zie link hier boven beter niet installeren er schijnen nog al problemen mee te ontstaan.[/QUOTE]\n\nDan installeer ik gewoon de Chipsetdriver en de Netwerk Controller ;) Bedankt in iedergeval!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...