Ga naar inhoud

Windows 7: Expanding files


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nVandaag probeerde mijn Windows 7 te instaleeren.\r\nDaar, zat ik vast bij0%\r\n\r\nNa 4x te proberen had ik een oplossing gevonden.\r\nAls hij vast zit open de cd tray en maak de cd schoon van de onderkant.\r\nGeloof me, een paar vingerafdrukken en mijn cd weekt niet...\r\n\r\nStop daarna de cd er weer terug in en klik op retry\r\nIk dacht het kan geen kwaad als ik de oplossing deel!
Link naar reactie
CD of DVD wel schoonmaken met een gebruikte schone katoenen doek, GEEN papier (!), door met een weinig schoonmaakalcohol of wat ammonia oplossing te wrijven vanaf het centrum naar buiten of andersom, maar [I]niet[/I] zoals met een oude langspeelplaat \'met de groef mee\' wrijven. want dan kunnen er langere krassen ontstaan waarmee de foutcorrectie van de lezers geen raad meer weten.\n\nAls laatste actie hetzelfde doen maar dan veel droger of droog.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=Slater;582700].\nDe bovenkant van een cd of dvd waarvan de bovenkant op een manier beschadigd is zodat het laserlicht dan niet meer zal terugkaatsen wat je eventueel wel zou op kunnen lossen met die beschadigingen weer invullen bijvoorbeeld met een stift.[/QUOTE]\n \nDat werkt helemaal niet ,,het moet namelijk reflecteren ,,en dat doet een stift Niet !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...