Ga naar inhoud

Windows 7 activeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

De MSDNAA licentie mag je op één pc gebruiken.\n\nIk weet niet of je net als ik ook via ma3d toegang hebt tot MSDNAA, maar als dat zo is kun je hen een mailtje sturen met een (goede!) reden waarom je meer licentiecodes nodig hebt. Of wachten tot volgend studiejaar; mijn ervaring bij ma3d is dat de accounts ieder jaar worden opgeheven en dat je dan een nieuwe moet aanvragen; daarbij zijn ze ook vergeten welke licentiecodes je al hebt en kun je ze allemaal opnieuw aanvragen. Zo heb ik er al drie voor Win7 en ik geloof zelfs vier voor XP. Wel hebben ze onlangs de website en het proces om licentiecodes aan te vragen compleet vernieuwd, dus of dit nog steeds op gaat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar daar zullen we snel genoeg achter komen; het is immers bijna 1 september!
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;581465]De MSDNAA licentie mag je op één pc gebruiken.\r\n\r\nIk weet niet of je net als ik ook via ma3d toegang hebt tot MSDNAA, maar als dat zo is kun je hen een mailtje sturen met een (goede!) reden waarom je meer licentiecodes nodig hebt. Of wachten tot volgend studiejaar; mijn ervaring bij ma3d is dat de accounts ieder jaar worden opgeheven en dat je dan een nieuwe moet aanvragen; daarbij zijn ze ook vergeten welke licentiecodes je al hebt en kun je ze allemaal opnieuw aanvragen. Zo heb ik er al drie voor Win7 en ik geloof zelfs vier voor XP. Wel hebben ze onlangs de website en het proces om licentiecodes aan te vragen compleet vernieuwd, dus of dit nog steeds op gaat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar daar zullen we snel genoeg achter komen; het is immers bijna 1 september![/QUOTE]\r\n\r\nIedereen bedankt voor de reacties! Ik heb niet via ma3d toegang tot MSDNAA. Ik heb mijn product key al geactiveerd op mijn desktop en mijn laptop en het lukte wel op beide systemen. Zou het dan wel werken? Of krijg je dan later gezeur dat je het op twee systemen gebruikt? Ik ben ook wel benieuwd of er 1 september weer nieuwe codes aangevraagd kunnen worden, hoop het van wel eigenlijk :)
Link naar reactie
Het kan best dat je later problemen krijgt als Windows Update door elkaar op twee computers wordt gebruikt.\nAls de desktop niet meer met Microsoft gecommuniceerd heeft sinds de installatie van de laptop, dan zou het ook zomaar kunnen dat je Windows van de desktop hebt verwijderd en meegenomen hebt naar de laptop. Dat mag, en daarom kan de activatie je niet direct vertellen of de key al in gebruik is (dat kan immers niet op dat moment met zekerheid vastgesteld worden).\n\nIk heb m\'n windowsen altijd legaal, dus kan je niet vertellen of je later nog problemen gaat krijgen. Daar heb ik gewoon geen ervaring mee :)
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;581470]Het kan best dat je later problemen krijgt als Windows Update door elkaar op twee computers wordt gebruikt.\r\nAls de desktop niet meer met Microsoft gecommuniceerd heeft sinds de installatie van de laptop, dan zou het ook zomaar kunnen dat je Windows van de desktop hebt verwijderd en meegenomen hebt naar de laptop. Dat mag, en daarom kan de activatie je niet direct vertellen of de key al in gebruik is (dat kan immers niet op dat moment met zekerheid vastgesteld worden).\r\n\r\nIk heb m\'n windowsen altijd legaal, dus kan je niet vertellen of je later nog problemen gaat krijgen. Daar heb ik gewoon geen ervaring mee :)[/QUOTE]\r\n\r\nNee daar heb je wel gelijk in inderdaad, dan maar even de standaard OEM Windows 7 versie van mijn laptop weer terug installeren. Ik heb mijn laptop later geactiveerd met mijn code van MSDN. Als ik deze formatteer, zou Windows dan nog steeds denken dat ik mijn versie van Windows heb meegenomen naar de laptop, of zou ik hem dan op de desktop opnieuw moeten activeren?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...