Ga naar inhoud

Backup terughalen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bestaat de mogelijkheid om bestanden van een back-up van een oude computer terug te plaatsen op een nieuwe computer. \r\nDeze back-up is gemaakt op een externe schijf met Windows Vista .\r\nIk wil deze terug plaatsen op een nieuwe computer die werkt met Windows 7 64-bits. \r\nIk stel deze vraag omdat mijn oude computer met Vista kapot ging ,ik heb echter nog vlak voor de crash een back-up kunnen maken op een aparte harde schijf. \r\nKan deze back-up teruggeplaatst worden op mijn nieuwe computer met Windows 7. Ik zie met belangstelling jullie berichtgeving tegemoet
Link naar reactie
Wat bedoel je met backup? Een backup (image??) van Vista? Of een backup van een aantal bestanden? \nMet welk programma heb je de backup gemaakt?\nTerughalen van bestanden uit je backup zou, met het zelfde programma als de backup gemaakt is, moeten lukken. Als het backup programma een zip-bestand heeft aangemaakt als backup, kun je het zelfs via Windows verkenner benaderen.\nKortom: je vraag is op zich duidelijk, maar je geeft te weinig info om een concreet/gericht antwoord te kunnen geven?
Link naar reactie
Ik heb een backup gemaakt met vista van de bestanden o.a. van excel. word en e-mail. Daar mijn oude computer niet meer werkte hen ik nu een nieuwe met Windows 7. Wat ik graag wil is dus o.a. de tekstbestanden en mailberichten terughalen.\r\nOp welke manier is dat mogelijk. Als ik de ootie van Windows 7 wil gebruiken backup terughalen van andere computer of separate harde schijf krijg ik een melding dat hij de backup niet kan vinden Vandaar mijn vraag. \r\n\r\n\r\n[QUOTE=Obelix71;581324]Wat bedoel je met backup? Een backup (image??) van Vista? Of een backup van een aantal bestanden? \r\nMet welk programma heb je de backup gemaakt?\r\nTerughalen van bestanden uit je backup zou, met het zelfde programma als de backup gemaakt is, moeten lukken. Als het backup programma een zip-bestand heeft aangemaakt als backup, kun je het zelfs via Windows verkenner benaderen.\r\nKortom: je vraag is op zich duidelijk, maar je geeft te weinig info om een concreet/gericht antwoord te kunnen geven?[/QUOTE]
Link naar reactie
Je hebt de backup in vista gemaakt met het standaard programma? En de wil je nu terugzetten met de backup tool die in Windows 7 zit. \n\nDat gaat inderdaad niet 1,2,3 werken. In windows 7 hebben ze de backuptool vervangen voor een moderner programma, en die kan het oude backup formaat niet lezen. \n\nMaar microsoft heet een utility beschikbaar voor windows 7 om deze oude backups te restoren op een w7 machine\n\n[URL]http://support.microsoft.com/?kbid=974674[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...