Ga naar inhoud

Resolutie probleem W 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[FONT=Times New Roman]Hallo ik heb een probleem, en daar kom ik op het moment niet uit.[/FONT]\n[FONT=Times New Roman]Ff een korte uitleg, sinds kort heb ik een laptop met Windows 7 home, op deze laptop kun je een tamelijke hoge resolutie in stellen, nu heb ik de resolutie op 1360 x 768 staan, voor mijn ogen is dit goed te doen, nu wilde ik de resolutie toch eens op 1600 x 900 zetten, dit is ook nog redelijk te lezen, alleen als ik nu een snelkoppeling aanklik b.v. buienradar, dan krijg ik maar een klein beeld, ik maak dit dan groot doormiddel van uitrekken, maar dat help ook niet.[/FONT]\n[FONT=Times New Roman]Ik heb alle opties die ik wist van XP uit geprobeerd maar niets helpt.[/FONT]\n[FONT=Times New Roman]Is er misschien iemand die dit probleem kent, en mij verder kan helpen?[/FONT]\n[FONT=Times New Roman] [/FONT]\n[FONT=Times New Roman]Gr. Jan[/FONT]\n[FONT=Times New Roman] [/FONT]\n[FONT=Times New Roman]Ps. Explorer doet het wel na instellen[/FONT]
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;580795]Kijk eens in Configuratie .\n \n[ATTACH]16193[/ATTACH]\n \n \n..\nMeestal stelt Windows 7 beste resolutie in.\n \nDat wil niet zeggen dat iedereen daar gelukkig mee is.\nMaar het werkt wel het beste.;)[/QUOTE]\n \n[COLOR=black][FONT=Arial]Dat kan wel zijn dat Windows de beste resolutie instelt, maar dat werkt niet voor mijn probleem.[/FONT][/COLOR]
Link naar reactie
Ja dat doet er wel toe want nu kunnen wij voor je kijken wat het probleem is en ja 1600 x 900 is de maximum resolutie van dit laptop scherm en ook de intel hd graphics 3000 kan deze resolutie met gemak aan.\nDat is dus niet het probleem, buienradar open je in je browser en dan zul je grootte van het \"beeld van buienradar\" dus in je browser moeten zoeken.\nIn Firefox gaat dit met CTRL + en - groter + kleiner - en in Windows IE precies hetzelfde.
Link naar reactie
Je probleem is je browser venster, die kun je vol beeld maken door op het blokje tussen - en + te klikken.\r\nWant als ik het goed heb begrepen dan is je bureaublad wel vol beeld!\r\nDus maak je door op het blokje tussen - en + te klikken het venster vol beeld.\r\nIk zit hier voor een 27\"monitor met een resolutie van 1920X1200 full HD en ook hier werkt het gewoon 100%.\r\nJe opent IE9 en je begint in een klein venster tenminste kleiner dan het scherm klik je nu op het blokje wat ik boven al aangaf dan word het venster vol beeld.\r\nDit alles tenminste als je bureaublad wel 100% is, zo niet dan kan je beeldscherm de resolutie van 1600 x 900 gewoon niet aan.\r\n\r\nMisschien moet je op het bureaublad een nieuwe snelkoppeling maken naar buienradar zoals hij is als je hem bij favorieten krijgt.\r\nFavorieten/buienradar\r\n\r\nHet vergroten van het IE beeld kun je met CTRL + doen en met CTRL - maak je het weer kleiner.\r\nDus eerst IE met het blokje groter maken vol beeld zogezegd dan met CTRL + doen en met CTRL - het beeld vergroten. eigenlijk inzoomen en uitzoomen.
Link naar reactie
Eerst schrijf je dit\"Ja dat doet er wel toe want nu kunnen wij voor je kijken wat het probleem is [U][B]en[/B] [B]ja 1600 x 900 is de maximum resolutie van dit laptop scherm en ook de intel hd graphics 3000 kan deze resolutie met gemak aan\"[/B][/U]\nEn Nu dit\"[B] [U]Dit alles tenminste als je bureaublad wel 100% is, zo niet dan kan je beeldscherm de resolutie van 1600 x 900 gewoon niet aan.[/U][/B][U]\"[/U]\nNu weet ik het ook niet meer, ik heb alles gedaan wat hier is aangedragen, maar niets helpt.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;580841]Dat is dus het probleem, is je bureaublad wel vol beeld!??[/QUOTE]\n \n[COLOR=black][FONT=Arial]Ja het bureaublad is vol beeld, ik heb Firefox geïnstalleerd, en nu werkt alles zo als het moet, dus was het toch iets met IE 9[/FONT][/COLOR]\n \n[COLOR=black][FONT=Arial]Iedereen bedankt voor het meedenken, en als er een oplossing voor IE 9 is dan hoor ik dit zeker wel.[/FONT][/COLOR]\n \n[COLOR=black][FONT=Arial]Gr. jan [/FONT][/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=jan48;580843][COLOR=black][FONT=Arial]Ja het bureaublad is vol beeld, ik heb Firefox geïnstalleerd, en nu werkt alles zo als het moet, dus was het toch iets met IE 9[/FONT][/COLOR]\r\n \r\n[COLOR=black][FONT=Arial]Iedereen bedankt voor het meedenken, en als er een oplossing voor IE 9 is dan hoor ik dit zeker wel.[/FONT][/COLOR]\r\n \r\n[COLOR=black][FONT=Arial]Gr. jan [/FONT][/COLOR][/QUOTE]\r\n\r\nIE 9 werkt wat het beeld betreft het zelfde als Firefox en zou het dus ook gewoon moeten doen dan net als hier bij mij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...