Ga naar inhoud

Toshiba herstel dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een notebook met veel problemen. En ik dacht. \r\nIk herstel hem met de bij geleverde herstel cd. Het eerste gedeelte ging zonder problemen.\r\nAlleen bij de eeste start worden een aantal vragen gesteld zoals naam voor de computer en gebruiker. Daarna wat vragen voor het netwerk. Daar na loopt hij vast. En na een behoorlijke tijd komt hij met deze fout melding: kan bestand niet vinden C:windows system32 AegisI5.HLP\r\nIk kan nu niets meer doen dan alleen de notebook uit te zetten.\r\nMaar als ik hem dan opnieuw start. Zecht hij dat de installatie niet voltooid is, en dat ik de setup opniew moet uit voeren.\r\nAlleen beschik ik niet over een installatie cd, maar alleen over een herstel cd.\r\nWat kan ik nog doen om toch nog windows XP op deze notebook te krijgen.\r\n\r\nHet betreft een thosiba notebook.\r\n\r\nmvg.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;580422]Eerste start, betekent dat nieuw? Zo ja, dan terug naar de winkel.[/QUOTE]\r\n\r\nNee. Eerste start na herstel. Het is al een wat oudere notebook van iemand anders.\r\nEr was niet meer mee te werken. waarschijnlijk een aantal virusen, want de virus scanner was al enige tijd niet geupdate.\r\n\r\n[QUOTE=FooBar;580422]Zo nee, kijk dan eerst eens of er niet ook een recovery-programma op de harde schijf is ingebakken. Gebruik dat dan om de computer te herstellen; je hebt de recovery cd dan niet nodig.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb geen recovery programa kunnen vinden. En ook geen recorery partiete.
Link naar reactie
  • 5 weken later...
Het is we weer een tijdje geleden maar heb het nog niet voor elkaar om een toshiba notebook te herstellen met de bij geleverde dvd.\nIk heb de dvd bekeken en er staan 2 .iso bestanden op. \nHDbase.iso en PEbase.iso \nIk heb ze even geopend en ze lijken het zelfde maar dat zal ongetwijfeld niet zo zijn.\nWie kan mij vertellen wat het verschil is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...