Ga naar inhoud

Stations letter van primaire partitie.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo na wat problemen met mijn Win7 opstart partitie. Heb ik windows7 64bit opnieuw moeten installeren wat goed is gelukt. Omdat ik nog wilde proberen wat data opnieuw te gebruiken van de C partitie heb ik Win7 op een andere part. geinstalleerd.\r\n Deze kreeg letter C toegewezen na alle data van de oude part. alle data overgezet en deze part. geformateerd. Win7 erop gezet deze kreeg letter G. Hoe kan ik nu weer schijf letter C toewijzen aan mijn primaire partitie. \r\nDeze schijf letter is nu niet in gebruik.\r\n\r\nVia windows >opslag>schijfbeheer lukt het niet.\r\n\r\nMvg, frederie
Link naar reactie
Het opnieuw installeren is niet zo\'n probleem heb nog niet zoveel software geinstallerd. Alleen jammer dat alle Win7 updates verloren gaan of staan die nog ergens in mijn Win7 opgaslagen?\n\nIK ga eens zoeken op Win7 herinstalleren. En een slipstraem kan ook maar dan moet ik ook eerst alle updates en patches downloaden\n\nMaar het is nu toch mooi weer (herfst) om alles nu te doen leuk werkje voor deze (zon)dag.
Link naar reactie
Je mag van mij gaan slipstreamen, maar een nieuwe install van W7 met alle updates is ongeveer 90 minuten werk, bij mij. (Wel afhankelijk van je de snelheid van je indernet verbinding) Je kan beter even Sp1 downloaden en op een cd zetten tijdens de koffie. Je updates staan dacht ik in : C:\\Windows\\SoftwareDistribution\\Download, maar helemaal zeker weet ik dat niet.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...