Ga naar inhoud

please help windows xp dont start compleet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hi kunnen jullie me aub helpen het volgenden is het probleem\r\nin het kort \r\n- ik zie de windows logo en de groene balk maar verder dan dat kom ik niet whant ik krijg een zwart scerm.\r\n\r\n- lange uitleg\r\n- was in slaap gevallen en de pc hyad zijn eigen restart toen ik wakker was. heb hem toen uitgezet.\r\nvolgende dag zette ik mijn pc aan en toen gebeurde dit \r\nik zie de windows logo en de groene balk maar verder dan dat kom ik niet whant ik krijg een zwart scerm.\r\ntoen opnieuw opgestart (stroom eraf) f8 Windows Menu/Veilige Modus gekomen. \r\nlaaste bekende con geprobeerd werk niet \r\nweer het zelfde gedaan \r\ntoen veilig mode gekozen en dat werkte \r\npc een paar dagen terug gezet dat werkte niet \r\npc nog iets langer terug gezet en dat werkte ook niet \r\n------ mijn mcafee werkte ook niet in veilig modes kon niet scannen -------\r\ntoen weer naar veilig modes gegaan harddisk \r\nhet volume op fouten controleren heb all 2 de boxen aan gecheckt \r\npc opnieuw opgestart van uit veilig modes \r\nen daar ging de controle \r\n5 stappen \r\nstap 5 gaat heel langzaam\r\n\r\nen dan krijg ik de zwart sherm weer \r\n\r\ndus wou ik weer naar veilig modes gaan \r\nmaar dat werk nu ook niet meer \r\nkrijg elke keer dat blauwe scherm voor controle \r\nik kan op een key drukken om het te anuleren \r\nen dat werk ook niet altijd \r\nen als ik weer in dat menu ben waar je kan kiezen veilig mode, promp, netwerk ,laatse con ,windows normal \r\n\r\nen ik kies veilig mode \r\ndan zie ik de witte letters beneden \r\nheel snel voor bij schieten \r\n\r\nmaar dan weer een zwart scherm .\r\n\r\ndus ik kom ook niet meer in veilig mode \r\n\r\nik heb bestanden op mijn pc die ik echt graag terug wil hebben .\r\ndat is het belangrijkste .\r\n\r\nmaat het liefst wil ik natuurlijk dat ik gewoon in windows kom en mijn buro blad zie \r\ndat zal me heel en heel blij maken \r\n\r\nwie oh wie kan me aub helpen
Link naar reactie
Haal de harde schijf uit de pc/laptop en hang hem met een usb adaptor ( [url]http://www.dealextreme.com/p/ide-to-usb-2-0-adapter-cable-2605[/url] ) aan een andere pc en backup je data. \nHet bedrijf in de link ken ik niet, maar dan weet je wat ik bedoel. \nKijk daarna of je schijf op die manier kan controleren, maar ik vermoed dat die heel slecht is. \n\nNiek
Link naar reactie
Niet slim op op 2 forums [I]tegelijk [/I]bezig te zijn, je gaat dan vergeten of door elkaar halen wat op de één of op het andere geschreven- of al gedaan is, en daar worden de mensen die je helpen (op beide fora) helemaal niet vrolijk van.\r\n\r\nAls je je bestanden hebt veilig gesteld kan je eens gaan denken aan een hardwareprobleem. Ik zelf denk niet dat het je harddisk is, maar ik denk meer aan het geheugen, moederbord, of voeding.\r\nJe zou de (waarschijnlijk) twee geheugenmodules eens apart (als enige) kunnen proberen in slot 1.\r\n\r\nWarmte zal het niet snel zijn omdat je na het eerste probleem de PC een nacht hebt uitgezet, en de volgende dag er precies weer dat probleem na aanzetten was, koud dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...