Ga naar inhoud

automatische updates windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

goedemorgen , vraagje :\r\n\r\nik heb net een nieuwe laptop gekocht en heb de automatische updates aan staan . als ik de laptop uitzet moet normaal gesproken de automatische update gaan draaien , 2 sec zegt de laptop dat ik de computer niet moet uitschakelen , maar ipv de updates te installeren schakeld de computer uit en als ik dan weer de computer aanzet en via het configuratiescherm kijk naar geinstalleerde updates dan zijn dus de betreffende updates niet geinstalleerd .\r\nheeft iemand enig idee waar dat aan ligt ? zijn het bv bepaalde instellingen ofzo ?\r\nalvast bedankt voor de eventuele reacties .\r\n\r\nlaptop is een acer aspire 7750 \r\n\r\ngr Jeroen1974
Link naar reactie
Via alle programma\'s vindt je \"Windows update\" Daarin kan je je instellingen aanpassen. Bovendien kan je ook laten zoeken naar nieuwe updates.\nAfhankelijk van je instellingen download en installeerd Windows op de achtergrond een groot deel. \nHet kan ook zijn dat bij de 2 sec. slechts een kleine update is geinstalleerd.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...