Ga naar inhoud

Vensters reageren niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vaak als ik met mijn muis ergens op klik, zijn de vensters ineens niet meer actief en reageert er niets meer. Ctrl alt del is dan de enige oplossing voor me om dan via taakbeheer terug iets te activeren of af te sluiten.\r\n\r\nZelfde als met \" explorer.exe \", die reageert ook soms helemaal niet meer.\r\n\r\nDeze vraag is vaker gesteld maar nog NIET opgelost. Windows volledig opnieuw installeren heeft ook geen zin..
Link naar reactie
Geheugen misschien eens testen:\n\ngeheugentest op CDr branden (als ISO), en daarmee de computer opstarten. Eerst in het BIOS aangeven dat je van CD/DVD wilt opstarten (\'[I]First bootdevice[/I]\')\n[url]http://www.memtest86.com/[/url]\n\nOf de MS Memory test:\n[url]http://oca.microsoft.com/nl/windiag.asp[/url]\n\n\nAls het om Windows 7 gaat dan heeft deze in het opstartmenu ( F8 ) ook een geheugentest.
Link naar reactie
Sorry mensen, maar was tijdje afwezig want ik werk ook veel.\nIk zal even uitvoeren wat jullie gezegd hebben, laat het weten.\n\nIk heb Windows 7 Ultimate 64-bit. Alle servicepacks.\nGebruik nu AVG, heb geen virussen. En al gescand met malwarebytes..\n\nIk heb een Razer DeathAdder muis. Al ander poort gedaan maar helpt nog niet..\nOok al een andere muis geprobeerd, werkt ook niet..
Link naar reactie
Zoals in eerste twee reacties aangegeven: je geeft erg weinig (duidelijke) informatie over wat er fout gaat. \nJe draait W7, maar wat zijn de specs van je pc/laptop? Hoeveel vensters heb je open staan? Wat voor programma\'s draaien er op dat moment? Ben je niet te ongeduldig? Krijg je een foutmelding? Welk proces neemt zoveel cpu in gebruik (te vinden via taakbeheer)? Kortom: geef meer info, zodat er een gerichter antwoord gegeven kan worden.\nAl gekeken naar de link in #9 van Niekie?
Link naar reactie
Windows 7 Ultimate 64-bit SP1\nIntel Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHz\n4.0 GB ram\n\nMaakt niet uit hoeveel vensters, ook al heb ik er 10 open staan, of 2.\nHiervoor heb ik dit nooit gehad, mijn pc is snel genoeg om meerdere programma\'s open te laten staan. Heb ik hiervoor ook gedaan.\n\nGeen foutmeldingen.\nGeen 1 CPU neemt veel in beslag, gewoon normaal om het zo te zeggen.\n\nIk had even gekeken, maar nog geen oplossing gevonden. Zal nog verder doorzoeken..
Link naar reactie
Klik met rechts op \"Deze Computer\" en kies beheren. Kijk de logboeken van \"Windows Toepassingen\" en \"Systeem\" eens heel zorgvuldig door op foutmeldingen.\nKom je vaker dezelfde foutmelding tegen (je moet er op klikken om de melding te kunnen uitlezen) post dan hier de tekst eens.\n\nPlaats ook eens de Windows 7 DVD en geef op de cmd promt sfc /scannow. Dan worden al de systemfiles op je harde schijf gecontroleerd of ze nog in orde zijn.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...