Ga naar inhoud

opstart probleem windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem met mijn laptop.\r\nik draai er windows 7 op standaard uit de fabriek.\r\nnu is het zo dat ik gister een scherm kreeg dat hij een repair moest uitvoeren voordat hij mijn windows deed opstarten.\r\n\r\n\r\nheb heel de dag aan de laptop gewerkt en verder geen probleem ook normaal afgesloten.\r\nkrijg wel het windows logo tezien en dan duurd het 2 min voordat hij naar de repair modus gaat.\r\nmaar nu is het zo als ik hem nu opstart doet hij het zelfde alleen kan hij hem niet meer repareren dit is dan wat ik krijg.\r\n\r\ngebeurtenisnaam van probleem startuprepair offline\r\n\r\nprobleem handtekening 01 6.1.7600.16385\r\nprobleem handtekening 02 6.1.7600.16385\r\nprobleem handtekening 03 unknown\r\nprobleem handtekening 04 21200909\r\nprobleem handtekening 05 autofailover\r\nprobleem handtekening 06 5\r\nprobleem handtekening 07 no root cause\r\n\r\nversie bestuuring 6.1.7600.2.0.0.256.1\r\nlandinstelling cid 1043\r\n\r\nik heb auto repair gebruikt zoals van mijn schijf als van een cd en het werkt niet.\r\n\r\nwat kan ik nu nog doen ?\r\ner staan heel veel dierbare foto\'s op die ik helaas niet heb gebackupt.\r\n\r\nwie kan me helpen ?\r\n\r\nalvast bedankt , frank
Link naar reactie
De schijf demonteren (meestal klepje onderzijde laptop) en met een usb adapter aan een andere pc hangen, waarop je Recuva (bestanden recoveren) hebt geïnstalleerd.\n\nJe zou ook kunnen proberen met een Ubuntu (linux) cd op te starten en dan vanaf de cd Ubuntu draaien (dus niet installeren) en dan kijken welke bestanden er nog af te halen zijn. Zelf prefereer ik recoveren met bijv. Recuva zoals beschreven.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Recoveren met Recuva lijkt me onnodig aangezien het (denk ik) niet om verwijderde bestanden gaat. Gewoon even aan een PC hangen en de te behouden bestanden backuppen. Met een Ubuntu Live cd moet het ook gaan, gooi het dan op een USB stick, externe harde schijf, of eventueel een tweede partitie van de harde schijf. Hierna gewoon Windows weer opnieuw installeren.\n\nSucces!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...