Ga naar inhoud

Melding Windows XP niet legitiem


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\n\r\nBij het updaten van Windows XP kreeg ik de melding dat de versie van Windows XP niet legitiem is. Echter is deze versie wel legitiem. Er zit aan de zijkant van de PC een sticker van Windows XP met product key. De computer is ongeveer 5 jaar geleden nieuw aangeschaft in een computerwinkel. Het is een PC van Packard Bell. Verder is er geen andere versie van Win XP opgezet. Het is dus de originele versie die er op stond. Omdat de versie wel legaal is vraag ik me af hoe ik deze melding weg krijg.\r\n\r\nHobbelpaard
Link naar reactie
Vaak is het opnieuw (foutloos) invoeren van de key voldoende en anders het gratis nummer bellen en hem via de lieve computerstem, die je heel veel getallen laat intoetsen, opnieuw valideren. \nToevallig moest ik dit vandaag ook doen omdat ik eergisteren een ssd schijfje heb ingebouwd in mij W7 pc.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Hobbelpaard;578404]bedankt voor de snelle reacties! de sticker met de productkey zit aan de zijkant dus heb geen key geleend, gekopieerd van iemand. zal morgen gelijk ff bellen. ik laat ff weten of het gelukt is![/QUOTE]\r\n\r\ner werd ook gevraagd of iemand anders die \"geleend\" had.\r\n\r\ngewoon met microsoft bellen inderdaad. moet zo opgelost zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...