Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2011 Delen Geplaatst: 24 juli 2011 Hoi allemaal,\r\n\r\nBij het updaten van Windows XP kreeg ik de melding dat de versie van Windows XP niet legitiem is. Echter is deze versie wel legitiem. Er zit aan de zijkant van de PC een sticker van Windows XP met product key. De computer is ongeveer 5 jaar geleden nieuw aangeschaft in een computerwinkel. Het is een PC van Packard Bell. Verder is er geen andere versie van Win XP opgezet. Het is dus de originele versie die er op stond. Omdat de versie wel legaal is vraag ik me af hoe ik deze melding weg krijg.\r\n\r\nHobbelpaard Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2011 Even bellen met microsoft support wat het probleem is. Dit komt overigens wel vaker voor. Kan het ook zijn dat iemand je key \"geleend\" heeft? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2011 Mocht je iemand jouw key gegeven hebben of geleend, zeg dat dan in elk geval niet tegen Microsoft als je die belt. Maar die kunnen het in elk geval eenvoudig voor je fixen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2011 bedankt voor de snelle reacties! de sticker met de productkey zit aan de zijkant dus heb geen key geleend, gekopieerd van iemand. zal morgen gelijk ff bellen. ik laat ff weten of het gelukt is! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2011 Vaak is het opnieuw (foutloos) invoeren van de key voldoende en anders het gratis nummer bellen en hem via de lieve computerstem, die je heel veel getallen laat intoetsen, opnieuw valideren. \nToevallig moest ik dit vandaag ook doen omdat ik eergisteren een ssd schijfje heb ingebouwd in mij W7 pc.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2011 Het opnieuw valideren gaat niet. Er komt geen pop-up tevoorschijn. Ook staat er nergens dat er een pop-up geblokkeerd is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2011 Een popup is ook niet nodig:\n[url]http://support.microsoft.com/kb/307890/nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2011 [QUOTE=Hobbelpaard;578404]bedankt voor de snelle reacties! de sticker met de productkey zit aan de zijkant dus heb geen key geleend, gekopieerd van iemand. zal morgen gelijk ff bellen. ik laat ff weten of het gelukt is![/QUOTE]\r\n\r\ner werd ook gevraagd of iemand anders die \"geleend\" had.\r\n\r\ngewoon met microsoft bellen inderdaad. moet zo opgelost zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen